Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(40)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(21)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(13)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Informatorium
(1)
Autor
Grynkiewicz Tomasz
(2)
Kotler Philip
(2)
Scott David Meerman
(2)
Walczak Tadeusz
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartołd Robert
(1)
Berkley Holly
(1)
Bielecki Witold
(1)
Bishop Bill
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Brady Regina
(1)
Collin S. M. H
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Degen Robert
(1)
Eager William
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Forrest Edward
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gołębiewski Łukasz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jabłońska Marlena
(1)
Jastrzębska-Golonka Danuta
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lutze Heather
(1)
Machowski Michał
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McCall Cathy
(1)
Miotk Anna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mącik Radosław
(1)
Oleszek Bartłomiej
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Rubin Charles
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rypel Agnieszka
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicka Grażyna
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Stone Merlin
(1)
Stępień Beata
(1)
Szabo Julie
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Walczak Anna
(1)
Wiśniewska Marzenna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(39)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Specjalista ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(35)
Internet
(9)
Marketing
(9)
Media społecznościowe
(5)
Public relations
(5)
Facebook
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Reklama
(4)
Strony WWW
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Konkurencja
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Content marketing
(2)
Controlling
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Adresy domenowe
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Archiwistyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dane osobowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Edytorstwo elektroniczne
(1)
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
(1)
Etykieta językowa
(1)
Film
(1)
Forum (informat.)
(1)
Franchising
(1)
Frazeologia
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
HACCP
(1)
Handel
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Hosting
(1)
ING Bank Śląski
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kancelaria
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kawiarnie i cukiernie
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kosmetyki
(1)
Koszty
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Leksykografia
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Białoruś
(1)
Gatunek
Podręczniki
(6)
Poradniki
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Blogi
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Czasopisma kobiece
(1)
Encyklopedie
(1)
Film
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112605, 112606 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33827 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65981 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek publiczny w internecie : kim jesteś w sieci? / Sergiusz Trzeciak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 212 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.Zapraszamy do wypożyczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116202 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 99777 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządcy Dokumentacji ; t. 9)
"Seria Biblioteka Zarządcy Dokumentacji powstała jako forma wymiany myśli naukowej na bardzo aktualny problem, jakim jest współczesna biurowość. W publikacjach niniejszej serii chcemy zmienić dotychczasową wąską optykę postrzegania biurowości jako głównego „producenta” dokumentacji, sięgającą XIX wieku, na nowoczesną, w której biurowość odgrywa inne bardzo ważne role: zarządcy informacją urzędową, wskaźnika sprawności i skuteczności podmiotu, narzędzia budowania jego wizerunku, także marketingowego. Biblioteka Zarządcy Dokumentacji jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych kwestiami funkcjonowania współczesnej biurowości, a zwłaszcza do badaczy zgłębiających tajniki biurowości tradycyjnej i nowoczesnej, zainteresowanych kierunkami ich zmian pod wpływem nowoczesnych technologii oraz przemian społecznych". Pomysłodawca serii Halina Robótka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102980 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : "Helion", copyright 2017. - 330 stron : ilustracje, rysunki ; 21 cm.
(Onepress.)
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114590 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52009 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112670, 112669 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40903, 40902 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33825, 33826 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47197 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny teatr i film wobec wyzwań nowych mediów to książka, w której Czytelnik odnajdzie zbiór refleksji, a także szereg pytań, jakie niesie ze sobą badanie dialogu teatru i filmu z rozmaitymi mediami elektronicznymi i z różnych perspektyw przez nie wyznaczanych. Autorzy tekstów - głównie młodzi badacze reprezentujący różne dziedziny i ośrodki naukowe - otwierają rozmaite porządki refleksji zainspirowanej tytułową tematyką książki. Pytania natury teoretycznej i metodologicznej spotykają się tutaj z analizą wybranych zjawisk artystycznych. Reinterpretowane spostrzeżenia kulturoznawcze i medioznawcze, teorie filozoficzne oraz socjologiczne nakreślają wzajemne sfery intermedialnych wpływów, którym podlegają dzisiaj teatr i film.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47034 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znajdź się w sieci : internetowa rewolucja w twojej firmie / Tomasz Grynkiewicz. - Warszawa : Agora, 2012. - 93, [3] s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na pytania: jak stawiać pierwsze kroki w Internecie, jak założyć własną stronę www, jak wybrać domenę, gdzie ją rejestrować oraz jakie koszty są z tym związane. Autor poruszył też temat pozycjonowania oraz skutecznego promowania firm w serwisach społecznościowych. Na końcu książki znajduje się przydatny słownik pojęć internetowych (m.in. seo, ctr, domena, hosting).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45035 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104183 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44361 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103219 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka tekstów zawartych w tomie jest różnorodna, a wszystkie łączy tytułowy problem badawczy – przestrzeni komunikacyjnej współczesnych bibliotek. Przedstawione artykuły omawiają zarówno aspekty teoretyczne komunikacji, jak i praktyczne przykłady – studia przypadku – działalności komunikacyjnej placówek bibliotecznych. Książka będzie interesująca dla badaczy-bibliotekoznawców zajmujących się współczesnym bibliotekarstwem oraz bibliotekarzy, dla których może być inspiracją do nowych działań w zakresie nawiązywania i rozwijania pozytywnych, opartych na porozumieniu i partnerstwie, relacji z użytkownikami. (Z recenzji dra Bartłomieja Włodarczyka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117535 BL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej