Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(40)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(21)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(13)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Informatorium
(1)
Autor
Grynkiewicz Tomasz
(2)
Kotler Philip
(2)
Scott David Meerman
(2)
Walczak Tadeusz
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartołd Robert
(1)
Berkley Holly
(1)
Bielecki Witold
(1)
Bishop Bill
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Brady Regina
(1)
Collin S. M. H
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Degen Robert
(1)
Eager William
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Forrest Edward
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gołębiewski Łukasz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jabłońska Marlena
(1)
Jastrzębska-Golonka Danuta
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lutze Heather
(1)
Machowski Michał
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McCall Cathy
(1)
Miotk Anna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mącik Radosław
(1)
Oleszek Bartłomiej
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Rubin Charles
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rypel Agnieszka
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicka Grażyna
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Stone Merlin
(1)
Stępień Beata
(1)
Szabo Julie
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Walczak Anna
(1)
Wiśniewska Marzenna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(39)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Specjalista ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(35)
Internet
(9)
Marketing
(9)
Media społecznościowe
(5)
Public relations
(5)
Facebook
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Reklama
(4)
Strony WWW
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Konkurencja
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Content marketing
(2)
Controlling
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Adresy domenowe
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Archiwistyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dane osobowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Edytorstwo elektroniczne
(1)
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
(1)
Etykieta językowa
(1)
Film
(1)
Forum (informat.)
(1)
Franchising
(1)
Frazeologia
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
HACCP
(1)
Handel
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Hosting
(1)
ING Bank Śląski
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kancelaria
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kawiarnie i cukiernie
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kosmetyki
(1)
Koszty
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Leksykografia
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Białoruś
(1)
Gatunek
Podręczniki
(6)
Poradniki
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Blogi
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Czasopisma kobiece
(1)
Encyklopedie
(1)
Film
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura nie kurczy się, jak chcą pesymiści, a rozszerza, i to gwałtownie - dzięki coraz powszechniejszemu i łatwiejszemu dostępowi do niej. Nigdy nie będzie w pełni darmowa, ale niskie ceny i ogromny wybór umożliwi nam abonament - wtedy dotrze do nas naprawdę szerokim pasmem. Książka zapowiada zmiany, zaś dotychczasowych twórców i dystrybutorów kultury ostrzega przed pozostaniem w tyle. [Grzegorz Sowula "Rzeczpospolita"]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104357 BL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83108, 83109 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114372 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112897 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 111659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 111157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...)
Na świecie jest ponad sto milionów użytkowników Internetu! Są wśród nich dyrektorzy przedsiębiorstw, gospodynie domowe i nastolatki, ludzie, którzy aż się palą, by wydać pieniądze na artykuły, które znajdują się w sieci. Czy nie warto pomyśleć o stworzeniu dynamicznego, efektywnego planu marketingu internetowego, który promując oferowane produkty i usługi, przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientówa Autorzy książki prostym językiem wprowadzą czytelnika w świat marketingu internetowego. Każdy może się dowiedzieć między innymi, jak najlepiej promować w sieci towary, jak dotrzeć do określonych grup klientów docelowych, a także, jak oceniać osiągane wyniki na tle znanych przypadków udanych internetowych kampanii marketingowych Marketing internetowy dla żółtodziobów to narzędzie, które umożliwi stworzenie i wcielenie w życie programu marketingu internetowego, a następnie ocenę jego skuteczności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 106604 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze. Dominik Kaznowski, wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, pisze w lekki i przystępny sposób o mechanizmach działania najważniejszych podmiotów sieci. Autor stara się również przewidzieć, jak będzie wyglądała przyszłość marketingu w internecie, tłumacząc rosnące znaczenie tego medium w każdym społeczeństwie. Jest to w końcu jedna z pierwszych książek, na której treść będziesz miał istotny wpływ. Jeżeli książka Cię zaciekawiła, masz uwagi krytyczne, chcesz dowiedzieć się więcej lub zgłosić propozycję tematu, który powinien znaleźć się w następnym wydaniu, wejdź na http://kaznowski.blox.pl i zostaw swój komentarz lub opinię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 105530 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47121 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Twój biznes w Internecie : podręcznik e-marketingu / [aut. Tomasz Frontczak et al.]. - Warszawa : Axel Springer Polska, 2009. - 145 s. : il. kolor. ; 28 cm + dysk optyczny (DVD-ROM) Zbiory Audiowizualne
(Komputer Świat Ekspert. Biblioteczka ; 4/2009.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 102396 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami; przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107446 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49118 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96345, 96346 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43072 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63950 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44957 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy. Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40109 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej