Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(32)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Artykuły
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(47)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(16)
Wypożyczalnia Chodzież
(7)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Autor
Espinoza Chip
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Jankowska Hanna
(2)
Bakan Joel
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Giszterowicz Agnieszka
(1)
Glinka Beata
(1)
Goleman Daniel
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hernik-Solarska Anna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kamińska Małgorzata
(1)
Kamińska-Berezowska Sławomira
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Koziński Bartosz
(1)
Król Małgorzata
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lipka Anna
(1)
Maciaszczyk Magdalena
(1)
Maciołek Dominika
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Marchel Paweł
(1)
Mazur Marek
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pilipiec Sławomir
(1)
Przetaczek Magdalena
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Różycka Martyna
(1)
Schwarzbart Joel
(1)
Striker Małgorzata
(1)
Strzyżewska Elżbieta
(1)
Szreniawski Piotr
(1)
Ukleja Mick
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Zenderowski Radosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(31)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Pracodawcy
(3)
Bibliotekarze
(1)
Doradcy personalni
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(9)
Praca
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marketing polityczny
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Menedżerowie
(4)
Zarządzanie
(4)
Kadry
(3)
Pokolenie Y
(3)
Reklama
(3)
Rynek pracy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Metodologia
(2)
Metody badawcze
(2)
Negocjacje
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Postawy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Rola społeczna
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Spożycie
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wielokulturowość
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wybory prezydenckie
(2)
Zatrudnienie
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Action Research
(1)
Administracja
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Ankieta
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
COVID-19
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czytelnictwo
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dziecko
(1)
Ekologia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Grooming
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Internet
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja strategiczna
(1)
Konsumpcja
(1)
Kreatywność
(1)
Książka
(1)
Kształcenie
(1)
Kwaśniewski Aleksander
(1)
Lepper Andrzej
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sensoryczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Partie polityczne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Petrus (wydawnictwo)
(1)
Politycy
(1)
Pornografia
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Portale internetowe
(1)
Projektowanie
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Ukraina
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Poradnik
(4)
Raport z badań
(3)
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(15)
Zarządzanie i marketing
(13)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(1)
Dzieciństwo w oblężeniu : łatwy cel dla wielkiego biznesu
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
Świat Problemów
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97383 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61718 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum / Muza)
Nie wolno tej książki przeoczyć! Przywykliśmy wierzyć, że w zamożnych zachodnich społeczeństwach dzieci są chronione jak nigdy dotąd. Joel Bakan uświadamia nam, że bardziej już nie możemy się mylić. Z pasją, ale i miażdżącym obiektywizmem demaskuje to, co uważa za najbardziej przerażającą hipokryzję naszych czasów. Chce, abyśmy umieli dostrzec, że wbrew pozorom dzieci, ze względu na swoją wrażliwość emocjonalną, stały się obiektem działań marketingowych na niespotykaną wcześniej skalę. Nakłania, abyśmy dokładniej przyjrzeli się wynikającym stąd zagrożeniom, takim choćby jak uzależnianie od gier komputerowych z całym właściwym im ładunkiem przemocy i seksu oraz górą związanych z nimi gadżetów; coraz częstsze podawanie silnych leków psychotropowych powiązane z pochopnym diagnozowaniem chorób i zaburzeń psychicznych; wprowadzanie do środowiska, w zabawkach, sprzętach i przedmiotach codziennego użytku, tysięcy coraz to nowych środków chemicznych i przerażające tego skutki w postaci wad rozwojowych, astmy, nowotworów czy autyzmu. Książka ostrzega, że to działanie równie niszczycielskie jak katastrofa, która dotknęła środowisko naturalne, i choć dotyczy głównie realiów amerykańskich, także nas pozbawia złudzeń: wszystko to dzieje tu i teraz, rozwija się dosłownie na naszych oczach. Joel Bakan, profesor prawa na University of British Columbia w Vancouver. Stypendysta Rhodesa i były asystent prezesa kanadyjskiego Sądu Najwyższego, Briana Dicksona, uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie prawa. Autor licznych publikacji na temat wpływu prawa na życie społeczne i gospodarcze oraz przetłumaczonej na ponad dwadzieścia języków książki Korporacja, która stała się międzynarodowym bestsellerem. Na jej podstawie powstał entuzjastycznie przyjęty przez krytykę film dokumentalny - Bakan był jego współrealizatorem i autorem scenariusza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107269 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100541 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46727 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30841 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104183 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48546 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64137 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92792 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42786 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczne zmiany zachodzące w mikro orza makrootoczeniu organizacyjnym prowokują do przełamywania barier w tradycyjnych sposobach docierania do klienta. Współcześnie to właśnie konsument jest w centrum uwagi. Hiperkonkurencja diametralnie zmienia współczesne warunki funkcjonowania organizacji. Autorzy monografii postawili sobie za cel odniesienie się do aktualnych i bieżących trendów w aspekcie konsumenta i organizacji. Cel ten zdeterminował dobór treści i tematykę poszczególnych rozdziałów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka książki znakomicie pokazuję kształcącą funkcje książki w ciągu wieków odnosząc ją do współczesności na przykładzie Wydawnictwa PETRUS. Dzięki niej możemy poznać nie tylko historię piśmiennictwa czy dynamikę rozwoju Wydawnictwa PETRUS, ale także poznać współczesne gusta czytelników. Jakimi kryteriami kierują się przy wyborze publikacji? Jak i gdzie najczęściej nabywają publikacje? Jakich tematów poszukują i jakie mają oczekiwania estetyczne? A to wszystko w kontekście publikacji Wydawnictwa PETRUS.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31743 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44437 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów. Klienci bowiem dostarczają przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich jak akcjonariusze, dostawcy oraz potencjalni pracownicy. Obszar tworzący wartość w firmie migruje ze sfery technologiczno-produkcyjnej opartej na majątku trwałym w stronę relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie wartością klienta poprzez rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi determinantę wzrostu wartości firmy oraz poziomu jej zysku. Książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w szczególności: Ľmenedżerów i specjalistów zajmujących się rozwojem relacji z klientami i innymi obszarami w przedsiębiorstwach (finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, IT); Ľkadry akademickiej i badaczy zajmujących się zarządzaniem i ekonomią; Ľstudentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz doktorantów kierunków ekonomicznych (fragment przedmowy) Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawiać w rożnych obszarach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyki gospodarczej, jak i dla osób chcących rozszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to także materiał, który może służyć studentom do pisania prac dyplomowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32662 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65027 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86941 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Problematyka stylu życia w naukach o zarządzaniu staje się coraz bardziej istotna. Większy nacisk kładzie się na kwestie różnorodności pracowników w organizacjach i zespołach, a także na ich styl życia. Podkreśla się, że to zróżnicowanie wpływa pozytywnie lub negatywnie na wiele parametrów zespołowych, na przykład klimat, poziom zaufania czy efektywność zespołu. Sytuacja ta stanowi nowe wyzwanie dla praktyków, których zadaniem staje się tworzenie środowiska pracy sprzyjającego osiąganiu indywidualnych i organizacyjnych korzyści w oparciu o zarządzanie zespołem zróżnicowanym ze względu na styl życia i kształtowanie zaangażowania jego członków. Autorki sprowadzają wywody terminologiczno-teoretyczne do minimum, rozwijając wątek empiryczno-praktyczny. Książka stanowi ciekawy raport z przeprowadzonych badań. Licznie zgromadzona bibliografia pozwala uwzględnić najnowsze trendy w tym obszarze i wytyczyć kierunki dalszego rozwoju. Tematyka jest nowa i oryginalna zarówno na gruncie polskim, jak i literatury światowej. Autorki wskazują że celem monografii „jest wskazanie zasadności badania stylów życia i elementów je kształtujących w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi”. Jak dotąd niewiele opracowań w obszarze nauk o zarządzaniu zostało poświęconych tej problematyce. Publikacja, dzięki przeprowadzonym badaniom empirycznym i próbie systematyzacji dotychczasowego stanu badań, przyczynia się również do poszerzenia wiedzy po¬święconej znaczeniu stylu życia w naukach o zarządzaniu. Z recenzji dr hab. Dagmary Lewickiej, prof. AGH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia. Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42731 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49408 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50074 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milenialsi zarządzają to trzecia, po Milenialsach w pracy i Zarządzaniu milenialsami książka Espinozy poświęcona pracownikom z generacji Y. Tym razem, wspólnie z Joelem Schwarzbartem, Espinoza pomaga odnaleźć się milenialsom w świecie po awansie. By to zrobić, wykorzystuje lata doświadczeń, badań i rozmów z pracownikami i pracodawcami. To wymarzony poradnik dla milenialsów, którzy chcą sprawdzić się w roli menedżerów i szefów oraz zastanawiają się nad powierzeniem młodszym podopiecznym poważniejszych zadań. Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach autorzy dopatrują się szansy na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ich ambicji, młodego wieku i życiowej postawy – innej niż w przypadku poprzednich szefów – może sprawić, że rola i pozycja menedżera mogą ulec zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni i skupiają się na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją – zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony milenialsi chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej – próbują pozostać utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej od nich w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje jeszcze na system wartości milenialsów, którzy przede wszystkim cenią sobie m.in. niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko, jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także, jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116201 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42239 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49131 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej