Form of Work
Książki
(201)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książka
(1)
Publikacje
(1)
Status
available
(290)
unavailable
(12)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(113)
Czytelnia Piła
(9)
Wypożyczalnia Chodzież
(33)
Czytelnia Chodzież
(7)
Wypożyczalnia Czarnków
(36)
Wypożyczalnia Trzcianka
(13)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(38)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(42)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Informatorium
(1)
Author
Mruk Henryk
(11)
Wrzosek Wojciech
(11)
Wiśniewski Andrzej
(8)
Garbarski Lechosław
(7)
Kotler Philip
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(7)
Rutkowski Ireneusz
(7)
Altkorn Jerzy
(6)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kramer Teodor
(5)
Baran Radosław
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Pilarczyk Bogna
(4)
Styś Aniela
(4)
Szulce Halina
(4)
Woźniczka Jarosław
(4)
Domański Tomasz
(3)
Duliniec Elżbieta
(3)
Florek Magdalena
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Mazur Marek
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Basiuk Tomasz
(2)
Białecki Klemens Paweł
(2)
Borowski Jerzy
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Karwowski Jan
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalski Paweł
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Niestrój Roman
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Otto Jacek
(2)
Perenc Józef
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Żurawik Barbara
(2)
Żurawik Wojciech
(2)
Żyminkowski Tomasz
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Baker Michael J
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bebik Valerij Mihajlovič
(1)
Bielecki Witold
(1)
Bishop Bill
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Bond Alison
(1)
Briggs Susan
(1)
Broniarek Zygmunt
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cap Piotr
(1)
Castenow Dieter
(1)
Cetner Jan
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drucker Peter F
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Duraj Jan
(1)
Eager William
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Galas Krzysztof Jerzy
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Geuns Orlando
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gratton Chris
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gumola Piotr
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Głodek Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(98)
1990 - 1999
(66)
1980 - 1989
(3)
Time Period of Creation
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(203)
Language
Polish
(181)
unknown (po)
(20)
German
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(3)
Studenci
(3)
Podręcznik
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Subject
Marketing
(125)
Przedsiębiorstwo
(19)
Zarządzanie
(19)
Turystyka
(14)
Marketing strategiczny
(13)
Marketing elektroniczny
(10)
Public relations
(9)
Usługi
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Marketing polityczny
(8)
Kadry
(7)
Marketing partnerski
(6)
Menedżerowie
(6)
Globalizacja
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Praca
(5)
Promocja handlowa
(5)
Handel zagraniczny
(4)
Internet
(4)
Organizacja
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ankieta
(3)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Hotelarstwo
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konkurencja
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Motywacja pracy
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rynek
(3)
Sport
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zatrudnienie
(3)
Analiza SWOT
(2)
Controlling
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odpoczynek
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przywództwo
(2)
Reklama
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Żywność
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Asertywność
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezrobocie
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Demokracja
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Ekonometria
(1)
Event marketing
(1)
Fundamentalizm
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(46)
Podręczniki
(19)
Podręcznik
(12)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(5)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
203 results Filter
Book
In basket
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie 3 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2019. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
No cover
Book
DVD
In basket
Twój biznes w Internecie : podręcznik e-marketingu / [aut. Tomasz Frontczak et al.]. - Warszawa : Axel Springer Polska, 2009. - 145 s. : il. kolor. ; 28 cm + dysk optyczny (DVD-ROM) Zbiory Audiowizualne
(Komputer Świat Ekspert. Biblioteczka ; 4/2009.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Book
In basket
W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami, budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw. Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju. Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces. Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych. Zawarto w niej gotowe wskazówki dla instytucji publicznych, które uczestniczą w procesie budowania marki narodowej Polski. Może także stanowić źródło inspiracji dla menedżerów firm zainteresowanych udziałem w tym procesie, ważnym zagadnieniem w niej poruszanym jest bowiem znaczenie marek firm i produktów w brandingu narodowym. Zawiera przykłady form i metod włączania firm w proces budowania marki narodowej oraz wskazówki dotyczące wykorzystania kraju pochodzenia jako elementu wyróżniającego markę na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1 , dodruk 4. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 202 [1] s. ; 21 cm.
1. Istota i rola marketingu w turystyce; 2. Rynek turystyczny; 3. Zarządzanie marketingowe; 4. Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; 5. Produkt turystyczny; 6. Polityka cen; 7. Kanały dystrubucji produktu turystycznego; 8. Promocja sprzedaży; 9. Badania marketingowe;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / przewodn. serii Jerzy Dietl)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...)
Na świecie jest ponad sto milionów użytkowników Internetu! Są wśród nich dyrektorzy przedsiębiorstw, gospodynie domowe i nastolatki, ludzie, którzy aż się palą, by wydać pieniądze na artykuły, które znajdują się w sieci. Czy nie warto pomyśleć o stworzeniu dynamicznego, efektywnego planu marketingu internetowego, który promując oferowane produkty i usługi, przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientówa Autorzy książki prostym językiem wprowadzą czytelnika w świat marketingu internetowego. Każdy może się dowiedzieć między innymi, jak najlepiej promować w sieci towary, jak dotrzeć do określonych grup klientów docelowych, a także, jak oceniać osiągane wyniki na tle znanych przypadków udanych internetowych kampanii marketingowych Marketing internetowy dla żółtodziobów to narzędzie, które umożliwi stworzenie i wcielenie w życie programu marketingu internetowego, a następnie ocenę jego skuteczności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Czytelnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Jest to nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych. Marketing został opracowany tak, aby zaspokajał potrzeby dydaktyczne wszystkich typów uczelni w zakresie kształcenia studentów na kierunkach ekonomia i zarządzanie w ramach studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych. Książka powinna także zainteresować praktyków gospodarczych, a zwłaszcza osoby kierujące przedsiębiorstwami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again