Form of Work
Książki
(292)
E-booki
(6)
IBUK Libra
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Gry i zabawki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Druki ulotne
(1)
Status
available
(650)
unknown
(14)
unavailable
(12)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(140)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(110)
Czytelnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(70)
Czytelnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(87)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(120)
Czytelnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(114)
Czytelnia Wągrowiec
(11)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(6)
Author
Ziembiński Zygmunt
(19)
Stanosz Barbara
(18)
Kotarbiński Tadeusz
(16)
Ajdukiewicz Kazimierz
(10)
Borkowski Ludwik
(10)
Schopenhauer Arthur
(9)
Grzegorczyk Andrzej
(8)
Słupecki Jerzy
(8)
Konorski Bolesław
(7)
Kraszewski Zdzisław
(7)
Marciszewski Witold
(7)
Marek Wiktor
(7)
Onyszkiewicz Janusz
(6)
Pasenkiewicz Kazimierz
(5)
Pogorzelski Witold Adam
(5)
Semadeni Zbigniew
(5)
Woleński Jan
(5)
Świrydowicz Kazimierz
(5)
Batóg Tadeusz
(4)
Grodziński Eugeniusz
(4)
Kmita Jerzy
(4)
Konorska Lucja
(4)
Lipczyńska Maria
(4)
Omyła Mieczysław
(4)
Rasiowa Helena
(4)
Żakowski Wojciech
(4)
Bocheński Józef Maria
(3)
Gumański Leon
(3)
Hałkowska Katarzyna
(3)
Hinz Magdalena
(3)
Klimkiewicz Danuta
(3)
Konorska Łucja
(3)
Król Anna
(3)
Leksiński Wacław
(3)
Lewandowski Sławomir
(3)
Malinowski Andrzej
(3)
Nowak Zdzisław
(3)
Opial Zdzisław
(3)
Petzel Jacek
(3)
Płaszewska Bożena
(3)
Stępień Antoni B
(3)
Szaniawski Klemens
(3)
Widła Tadeusz
(3)
Zienkiewicz Dorota
(3)
Łukasiewicz Jan
(3)
Arystoteles
(2)
Czarnota Kazimierz
(2)
Czeżowski Tadeusz
(2)
Gasparski Wojciech
(2)
Gregorowicz Jan
(2)
Grobler Adam
(2)
Hintikka Jaakko
(2)
Judycki Stanisław
(2)
Kmiecik Andrzej
(2)
Leśniak Kazimierz
(2)
Machińska Hanna
(2)
Macukow Bohdan
(2)
Malinowski Grzegorz
(2)
Miller Danuta
(2)
Mirkowska Grażyna
(2)
Mortimer Halina
(2)
Moszner Zenon
(2)
Nowakowska Maria
(2)
Ostasiewicz Walenty
(2)
Patryas Wojciech
(2)
Perelman Chaim
(2)
Piróg-Rzepecka Krystyna
(2)
Popkin Richard H
(2)
Ptaszyński Witold
(2)
Quine Willard Van Orman
(2)
Salwicki Andrzej
(2)
Sośnicki Kazimierz
(2)
Stańdo Jacek
(2)
Stroll Avrum
(2)
Tokarczyk Mirosław
(2)
Wasielewska-Czaplicka Urszula
(2)
Wolter Władysław
(2)
Żarnecka-Biały Ewa
(2)
Amsterdamski Stefan
(1)
Anzenbacher Arno
(1)
Arnauld Antoine
(1)
Augustynek Zdzisław
(1)
Bakiera Lucyna
(1)
Baszniak Tadeusz
(1)
Bellos Alex
(1)
Ben-Ari Mordechai
(1)
Bergandy Jan
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Bremer Józef
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Chmielewski Adam
(1)
Chomicz Mieczysław
(1)
Chomsky Noam
(1)
Chyrowicz Barbara
(1)
Devlin Keith J
(1)
Dragić Nedeljko
(1)
Garczyński Stefan
(1)
Giedymin Jerzy
(1)
Gronek Tomasz
(1)
Hegel Georg Wilhelm Friedrich
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(35)
1980 - 1989
(54)
1970 - 1979
(93)
1960 - 1969
(25)
1950 - 1959
(7)
1940 - 1949
(1)
1920 - 1929
(2)
1880 - 1889
(1)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(302)
Language
Polish
(273)
unknown (po)
(28)
Audience Group
Dzieci
(4)
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
Dzieci i młodzież
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Subject
Logika
(215)
Logika matematyczna
(73)
Metodologia
(22)
Filozofia
(21)
Matematyka
(20)
Teoria mnogości
(20)
Teoria poznania
(15)
Dyskusja
(12)
Gry i zabawy umysłowe
(9)
Etyka
(7)
Algebra
(6)
Schopenhauer, Arthur (1788-1860)
(5)
Aristoteles
(4)
Dowód
(4)
Gry edukacyjne
(4)
Inteligencja (psychol.)
(4)
Liczby rzeczywiste
(4)
Myślenie
(4)
Nauka
(4)
Ontologia
(4)
Rachunek całkowy
(4)
Semantyka
(4)
Spostrzeganie
(4)
Ciągi
(3)
Informatyka
(3)
Językoznawstwo
(3)
Kant, Immanuel
(3)
Kody
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Prakseologia
(3)
Prawo
(3)
Rachunek różniczkowy
(3)
Rozumowanie (logika)
(3)
Szkolnictwo podstawowe
(3)
Szyfry
(3)
Umysł
(3)
Algorytmy
(2)
Automatyka
(2)
Berkeley, George
(2)
Definicja
(2)
Dialektyka
(2)
Dziecko
(2)
Empiryzm
(2)
Funkcje
(2)
Funkcje trygonometryczne
(2)
Geometria analityczna
(2)
Grafy
(2)
Hegel, Georg Wilhelm Friedrich
(2)
Heidegger, Martin
(2)
Hobbes, Thomas
(2)
Hume, David
(2)
Język
(2)
Językoznawstwo matematyczne
(2)
Kierkegaard, Soren
(2)
Locke, John
(2)
Logika deontyczna
(2)
Logika modalna
(2)
Logika pytań
(2)
Marx, Karl
(2)
Materializm dialektyczny
(2)
Matura
(2)
Metafizyka
(2)
Mill, John Stuart
(2)
Mnemotechnika
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauki społeczne
(2)
Pamięć
(2)
Pisanie
(2)
Planimetria
(2)
Platon (427-347 p.n.e.)
(2)
Programy edukacyjne (informat.)
(2)
Programy komputerowe edukacyjne
(2)
Przyroda
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Rachunek prawdopodobieństwa
(2)
Retoryka
(2)
Schopenhauer, Arthur
(2)
Semantyka logiczna
(2)
Spinoza, Baruch de
(2)
Stereometria
(2)
Streszczenie
(2)
Sylogistyka
(2)
Temat
(2)
Tomasz z Akwinu
(2)
Wartość
(2)
Wielomiany
(2)
Logika
(1)
Abailard, Pierre
(1)
Aborcja
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Adopcja
(1)
Afazja
(1)
Agresywność
(1)
Aleksytymia
(1)
Analiza matematyczna
(1)
Anoreksja
(1)
Subject: work
Kategoriai
(1)
Subject: time
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(14)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Dokumenty elektroniczne
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Gry komputerowe dla dzieci
(3)
Gry komputerowe edukacyjne
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Indeksy
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół średnich
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Słowniki polskie
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(4)
Filozofia i etyka
(4)
Matematyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
308 results Filter
Book
In basket
Oksfordzka ilustrowana historia filozofii / pod red. Anthony'ego Kenny'ego ; tł. Jerzy Łoziński. - Poznań : Zysk i S-ka. Wydaw., cop. 2001. - 468, [2] s., [16] s. tabl. kolor. : il., mapy ; 25 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44220 (1 egz.)
E-book
In basket
Prezentowany tom „Przeglądu Socjologicznego” poświęcony jest w znacznej części problematyce politycznej. Zawiera teksty dotyczące istotnych kwestii związanych z relacjami między obywatelami a funkcjonowaniem państwa i systemy partyjnego. D. Krysiński podejmuje aktualne zagadnienia różnorodnych deprywacji obserwowanych w byłych ośrodkach wojewódzkich po reformie terytorialnej z 1999 r. M. Zgiep przedstawia model publicznej debaty jako postaci komunikowania o kluczowym znaczeniu dla idei demokracji deliberatywnej. P. Przyłęcki eksploruje konstytutywną rolę mitu w dyskursie politycznym. Natomiast T. Masłyk koncentruje się na zagadnieniach związanych z aktywnością obywatelską i prospołeczną (społecznikowską) Polaków ale również na sposobach ich myślenia o roli państwa i jego socjalno-regulacyjnych prerogatywach. Druga część tomu przynosi artykuł Ł. Pomiankiewicza powstały w związku z aktualną debatą o statusie teoretyczno-metodologicznym socjologii. A tekst K. Kaczmarka zawiera analizę przyczyn niepowodzenia aplikacji idei neodarwinowskiej genetyki populacyjnej w rozwijaniu teorii zmiany socjokulturowej. Całość edycji uzupełniają materiały związane z obchodzoną niedawno 100 rocznicą urodzin Profesora Jana Szczepańskiego. Znajdują się wśród: tekst K. Szkaradnik poświęcony korespondencji Jana Szczepańskiego, recenzja K. Lutyńskiej „Dzienników z lat 1945–1968” Jana Szczepańskiego oraz informacja o konferencji „Społeczeństwo Edukacja Gospodarka”, która odbyła się w UŁ w 2013 r. w związku z rocznicą urodzin Profesora J. Szczepańskiego. W tomie znajduje się także recenzja autorstwa R. Dopierały niedawno wydanego obszernego tomu „Metoda biograficzna w socjologii. Antologia tekstów”.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
FILOZOFIA MATEMATYKI I LOGIKI W POLSCE MIĘDZYWOJENNEJ to monografia będąca prezentacją i analizą koncepcji filozoficznych dotyczących matematyki i logiki formułowanych przez polskich logików, matematyków i filozofów w latach 1918-1939. Był to szczególny okres w historii nauki polskiej - to wtedy powstały i rozwijały się lwowsko-warszawska szkoła filozoficzna i związana z nią warszawska szkoła logiczna oraz polska szkoła matematyczna. Główne pytanie, na które poszukuje się odpowiedzi w książce, to pytanie o to, czy temu burzliwemu i intensywnemu rozwojowi logiki i matematyki towarzyszyła, i w jakim stopniu, refleksja filozoficzna oraz czy miała ona jakiś wpływ - i jeśli tak, to jaki - na kierunki prowadzonych badań i uzyskiwane wyniki. W książce rozważa się poglądy i koncepcje takich uczonych, jak: Wacław Sierpiński, Zygmunt Janiszewski, Hugo Steinhaus, Leon Chwistek, Jan Łukasiewicz, Stanisław Leśniewski, Zygmunt Zawirski, Tadeusz Kotarbiński, Kazimierz Ajdukiewicz, Alfred Tarski, Andrzej Mostowski, Henryk Mehlberg, Jan Sleszyński, Stanisław Zaremba czy Witold Wilkosz. Mówi się też o ich poprzednikach: Janie Śniadeckim, Józefie Marii Hoene-Wrońskim, Samuelu Dicksteinie i Edwardzie Stammie. Monografia uzupełnia lukę w polskim piśmiennictwie historyczno-filozoficznym, stanowiąc uzupełnienie książki Jana Woleńskiego Filozoficzna szkoła lwowsko-warszawska
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, że mózg ludzki rozwija się najbardziej intensywnie w pierwszych latach życia? Dzieci uwielbiają się uczyć i rozwijać swój umysł! W chwili narodzin są kłębkiem możliwości wypełnionym jeszcze nieznanymi umiejętnościami. A rodzic jest pierwszym nauczycielem swojego dziecka. Zadaniem dorosłego jest dostrzeżenie i rozpoznanie tego potencjału u dzieci oraz zrobienie wszystkiego, by mogły one rozwinąć swoje możliwości. Nie zawsze łatwo jest zdobyć wiedzę o tym, co pomoże naszemu dziecku w rozwoju. Ale pomoc w uczeniu się, inspirowanie do rozwijania umiejętności myślenia jest z pewnością ważną cegiełką. W aktywnym dokonywaniu wyborów, które sprawią, że rozwiniemy się intelektualnie, nie chodzi o to, by zrobić z siebie samych i swoich dzieci małych Einsteinów czy postawić sobie za cel zdobycie Nagrody Nobla. Wcale nie. Chodzi o to, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by nasze ciała i głowy funkcjonowały jak najlepiej, by rozwinęły się zgodnie z naszą naturą i potencjałem. Staniemy się wówczas pełnymi, świadomymi siebie ludźmi. Pragniemy, by nasze dzieci były ciepłe, kochane, szczere, dobre, pozytywne, odpowiednio przystosowane i radosne. Chcemy, by miały dobry charakter, by potrafiły otaczać innych ciepłem i troską, były moralne, empatyczne, rozwinęły szczerość i poczucie sprawiedliwości, żeby były hojne i oddane. Pomagając dziecku w odnalezieniu jego mocnych stron i własnych wartości, pomagamy mu stać się mądrym i harmonijnym dorosłym, który będzie wnosił do świata coś dobrego. Rusz głową to inspirujący przewodnik po dziecięcym mózgu i kolejnych etapach jego rozwoju. Książka zawiera różnorodne ćwiczenia stymulujące poszczególne obszary mózgu, między innymi te, które odpowiadają za logiczne myślenie, analizowanie informacji, liczenie, czytanie, komunikowanie się, kreatywność. Autorka podaje także wskazówki dotyczące diety, ruchu, zabawek czy miejsca do pracy. Książka jest kierowana do dzieci w wieku 5–11 lat i rodziców chcących rozpoznać indywidualny potencjał swojego dziecka i wspomóc jego dojrzewanie intelektualne.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Publikacja, którą mają Państwo przed sobą, obejmuje zbiór artykułów przygotowanych przez uczestników V Jubileuszowej Konferencji Naukowej „USŁUGI 2014”, zorganizowanej przez Katedrę Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Dyskusja nad problemami związanymi z funkcjonowaniem sektora usług w jego różnych ujęciach miała miejsce 15-16 maja 2014 roku we Wrocławiu. Prezentowany tom jest jedną z trzech zwartych publikacji towarzyszących konferencji, w których umieszczono efekty prac badaczy sektora usług w Polsce. Artykuły w niniejszym tomie uporządkowano wokół trzech obszarów badawczych; należą do nich: zmiany w postrzeganiu roli konsumentów na rynku usług, nowe wyzwania rynkowe dla podmiotów – zarówno komercyjnych, jak i publicznych – oferujących usługi, a także warunki funkcjonowania polskich uczelni w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Trzy rozdziały publikacji prezentują wyniki badań teoretycznych i empirycznych autorów zajmujących się wyróżnioną problematyką, reprezentujących różne ośrodki naukowe w Polsce. Część 1, zatytułowana „Klient na rynku usług – adresat, partner, współtwórca usług”, zawiera siedem artykułów, w których podjęto kwestie złożoności ról odgrywanych współcześnie przez konsumenta usług. Role te omawiane są w kontekście projektowania usługi (service design), kształtowania ich jakości, budowania relacji w usługach oraz dostarczania wartości oczekiwanej przez klienta. Część 2 − „Przedsiębiorstwa i instytucje usługowe – współczesne warunki rozwoju”, ukazuje wyzwania – te o charakterze zarówno strategicznym, jak i operacyjnym, przed jakimi aktualnie stoją przedsiębiorstwa świadczące usługi komercyjne oraz instytucje publiczne. Zakres prowadzonych w tym obszarze badań jest szeroki, czego przykładem może być problematyka artykułów nawiązująca kolejno do: tendencji do zmian w sektorze usług, wpływu funduszy unijnych na rozwój podmiotów świadczących usługi, wyboru strategii zarządzania personelem w usługach, decyzji marketingowych związanych z produktem, ze sprzedażą i z promocją usług, a także kwestii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. Część 3, zatytułowana „Usługi edukacji na poziomie wyższym – wyzwania dla polskich uczelni”, została poświęcona aktualnym problemom kształcenia w polskich szkołach wyższych. Autorzy zamieszczonych tu artykułów rozważają takie kwestie, jak: pomiar jakości usług edukacyjnych oraz uzyskiwane efekty dydaktyczne, potrzeba rozwoju oferty szkoleń i innych form kształcenia ustawicznego, pojawienie się nowych możliwości w zakresie edukacji, czyli tzw. otwartych elektronicznych usług edukacyjnych. Zakres omawianych w tomie problemów związanych z działalnością usługową jest szeroki, a prezentowane wyniki badań dobrze ukazują aktualny stan wiedzy teoretycznej oraz praktyczne implikacje dla różnych uczestników sektora usług. '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Wzrastająca rola sektora usług w gospodarce, oznaczająca występowanie procesów serwicyzacyjnych jako efektu rozwoju cywilizacyjnego, należy do ciągle aktualnych problemów badawczych. Rynek usług oraz wykształcone struktury tego sektora nie są zjawiskiem trwałym, przekształcają się one pod wpływem zmieniających się uwarunkowań oraz tendencji, które nawiązują do nowych wyzwań współczesnego świata. W niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie artykuły autorów, którzy wzięli udział w V Jubileuszowej Konferencji Usługi 2014 zorganizowanej przez Katedrę Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. W ramach publikacji próbowano nakreślić tendencje rozwoju rynku usług w Polsce na tle ewolucji wiedzy marketingowej. Opracowanie składa się z czterech części. Pierwsza grupa tekstów to podejmowane przez autorów próby rozstrzygnięć problemów o charakterze modelowym opisanych za pomocą kategorii specyficznych dla usług („logika usługowa”, „model tożsamość oferty usługowej”, „marketing doświadczeń”) oraz kwestii dotyczących metod badawczych („test koniunktury”, „dopasowanie modelu do danych empirycznych”). Druga, największa grupa tekstów dotyczy zastosowania w działalności usługowej kategorii istotnych dla marketingu, zarządzania i ekonomii. Zawierają one m.in. takie pojęcia, jak: „marketing wewnętrzny”, „efekt kraju pochodzenia”, „crowdsourcing”, „interesariusze” „procesy logistyczne”, „zachowania klientów”, które zostały zastosowane do opisu i analizy działań przedsiębiorstw usługowych. Trzecia grupa to artykuły poświęcone e-usługom i innowacjom w działaniach usługowych. Czytelnik znajdzie w nich próby poszukiwania i zastosowania nowych kategorii o charakterze interdyscyplinarnym do opisu i analizy współczesnych zjawisk na rynku usług. W czwartej grupie znajdują się teksty dotyczące wybranych usług publicznych analizowanych przy zastosowaniu różnych kategorii zarządczych (np. kategorie zarządzania strategicznego, zarządzania projektami, trendy rozwojowe rynku ) i metod (analiz jakościowych i ilościowych). Wobec ogromnej złożoności sektora usług wiążącej się z wewnętrznymi przekształceniami na tym rynku w Polsce również tematyka publikacji jest bardzo szeroka. Podsumowując jednak przegląd artykułów w tym zbiorze, można stwierdzić, że dominuje w nich stosowanie kategorii ze sfery marketingu i zarządzania do analizy specyficznej dziedziny działalności usługowej, co świadczy w pewnym sensie o tym, że teoria (teorie) usług, wraz z własnymi, specyficznymi kategoriami i modelami, wciąż czeka na odkrycie przez polskich autorów. '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence - ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Polsce licencji na szkolenia udziela Polskie Towarzystwo Informatyczne (PTI), ono także wydaje certyfikaty. Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL: potwierdzenie posiadanych kompetencji, wzrost pozycji na rynku pracy, większa pewność utrzymania zatrudnienia, wzrost mobilności, wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie. Książka jest przeznaczona dla osób, które są zainteresowane certyfikacją umiejętności z modułu S10 ECDL, czyli podstaw programowania, bądź chcących przyswoić sobie wiedzę z zakresu podstaw programowania w języku Python. Jest to jeden z najbardziej prężnie rozwijających się języków programowania, charakteryzujący się stosunkowo prostą składnią, co czyni go przystępnym także dla osób, które z programowaniem wcześniej nie miały do czynienia. Niniejsze opracowanie obejmuje zagadnienia ściśle związane z sylabusem S10 w wersji 1.0: metody myślenia komputacyjnego oraz definicje podstawowych pojęć, początki programowania: polecenie PRINT, operatory arytmetyczne, zmienne, typy danych, listy, krotki, programowanie: logika, instrukcje warunkowe, iteracja, instrukcja BREAK i CONTINUE, pętla FOR, procedury i funkcje, zdarzenia, moduły - TKINTER, RANDOM, DateTime, MATH. Na końcu znajdują się przykładowe pytania testowe wraz z kluczem odpowiedzi. Prezentowana książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again