Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(29)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(29)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(17)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(14)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Kozioł Leszek
(2)
Ozimek Ewa
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Balicki Janusz
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Brzosko Anna
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Gitling Maciej
(1)
Gratton Chris
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Jamka Beata
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konarski Stanisław
(1)
Kostera Monika
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Krajka Jarosław
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kwiek Marek
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lichtarski Janusz Marek
(1)
Mackiewicz Maciej
(1)
Magala Sławomir
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Martan Lesław
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Penc Józef
(1)
Peters Thomas J
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Rusiński Michał
(1)
Schreyogg Georg
(1)
Skoczek Marcin
(1)
Steinmann Horst
(1)
Szlachta Bogdan
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wilczyńska Weronika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(33)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(25)
Kultura organizacyjna
(19)
Zarządzanie
(15)
Kadry
(8)
Kultura
(5)
Menedżerowie
(5)
Organizacja
(4)
Przywództwo
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing
(3)
Motywacja
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Benchmarking
(2)
Etyka
(2)
Filozofia
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Kontrola
(2)
Kultura pracy
(2)
Migracje
(2)
Organizacje
(2)
Polityka
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Public relations
(2)
Płaca
(2)
Reklama
(2)
Siła robocza
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zatrudnienie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Absolutyzm
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja
(1)
Akwizycja
(1)
Alberti, Leon Battista 1404 1472
(1)
Alienacja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Anarchizm
(1)
Autorytaryzm
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bierdiajew,A.
(1)
Bioetyka
(1)
Biotechnologia
(1)
Biurokracja
(1)
British Broadcasting Corporation
(1)
Budżet
(1)
Bóg
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Cnota (filoz.)
(1)
Cykl koniunkturalny
(1)
Czas
(1)
Czerwony Krzyż i Czerwony Półksiężyc
(1)
Demografia
(1)
Demokracja
(1)
Dialog społeczny
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Edukacja europejska
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Egalitaryzm
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Elita społeczna
(1)
Emigracja
(1)
Encykliki społeczne
(1)
Energia
(1)
Etnografia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Europejski Trybunał Obrachunkowy
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Faszyzm
(1)
Feudalizm
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Grzech
(1)
Handel
(1)
Hipokrates
(1)
Huntington, Samuel P.
(1)
Husserl
(1)
ISPA
(1)
Ideologia
(1)
Imperializm
(1)
Indywidualizm (filoz.)
(1)
Inflacja
(1)
Integracja europejska
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kłodzko
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
Fotografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Wizerunek firmy jako element wartości; Rozdział 2: Dziedziny pokrewne wizerunku firmy; Rozdział 3: Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem; Rozdział 4: Komunikowanie się firmy z otoczeniem; Rozdział 5: Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerunkiem firmy;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 111162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem podręcznika jest przybliżenie Czytelnikowi współczesnych problemów w zarządzaniu zasobami ludzkimi, występujących zarówno w przedsiębiorstwach, jak i instytucjach sektora publicznego. W poszczególnych 6 rozdziałach przedstawiono strategiczne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi, które staje się koniecznością współczesnych organizacji, tak biznesowych, jak i sektora publicznego, gwarantującą ich efektywne funkcjonowanie i dynamiczny rozwój. Podręcznik został napisany z myślą o studentach uczelni ekonomicznych, szczególnie może być polecany na kierunku zarządzanie. Stanowi także kompendium wiedzy skierowane do praktyków zarządzających przedsiębiorstwami oraz instytucjami administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104547 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48545 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38757 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32127 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44664 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64575 P 16,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi przewodnik po zagadnieniach związanych z kompetencjami międzykulturowymi, czyli umiejętnościami, które pozwalają efektywnie zarządzać organizacjami wielokulturowymi. Czytelnik dowie się: - jak traktować różnice kulturowe jako okazje do twórczego rozwoju, a nie przeszkody lub zagrożenia dla wysiłku zespołowego, - jak zwalczać uprzedzenia i stereotypy, które tworzą bariery w skutecznej komunikacji, jakie działania mogą ułatwić zrozumienie zachowań, kultury, konfliktów, rozwoju i zmian w organizacji, - jak rozwijać własne kompetencje międzykulturowe i tworzyć kreatywne społeczności w organizacjach. Rozważania te są kluczowym elementem zarządzania w globalnym środowisku biznesowym i warunkiem rozumienia współczesnych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44360 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99784, 99785 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu. Opracowanie adresowane jest zarówno do kadry menedżerskiej, zajmującej różne szczeble zarządzania we współczesnych organizacjach gospodarczych, instytucjach administracji rządowej i samorządowych, jak i studentów nauk społecznych i humanistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106133 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48508 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38984 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32526 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64059 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40357 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100893 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98800 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2 rozsz. i zaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 599 s. : il. ; 24 cm.
(HR)
W obecnym, drugim, zaktualizowanym i znacznie rozszerzonym wydaniu tej książki szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: podmioty, funkcje i struktury ZZL we współczesnych dużych organizacjach; zarządzanie kompetencjami oraz rozwój zawodowy; kształtowanie, racjonalizacja i restrukturyzacja zatrudnienia; motywowanie w organizacji; systemy wynagradzania i zasady ich budowy; wymiarowanie pracy i ocena pracowników; kultura i etyka organizacji w kontekście ZZL; najważniejsze wyzwania ZZL - także w kontekście globalizacji i wniosków ze światowego kryzysu. Książka łączy cechy profesjonalnej monografii i podręcznika. Adresowana jest raczej do osób już zaawansowanych w problematyce ZZL niż do początkujących. Jest przeznaczona dla zarządzających organizacjami, menedżerów i specjalistów personalnych, konsultantów, pracowników naukowych specjalizujących się w tej problematyce, studentów i słuchaczy wydziałów zarządzania i ekonomii na studiach trzeciego, drugiego i pierwszego stopnia, a także dla innych osób, poważniej zainteresowanych ZZL. Autorowi udało się pogodzić szerokie i głębokie ujęcie z przystępną formą i klarownością wywodu przy opisie zagadnień często złożonych, niejednoznacznych i kontrowersyjnych. Cennym uzupełnieniem jest obszerny słownik wyjaśniający pojęcia związane z ZZL, umieszczony na końcu książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 104166 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38736 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce żyje niemal 4,7 mln osób z niepełnosprawnością, ale tylko nieliczni są aktywni zawodowo. Osoby te podejmują wysiłki, szukają pracy, jednak, gdy zostają zatrudnione, miewają trudności w jej utrzymaniu. W niniejszej książce postawiono następujące pytania: od czego zależy zatrudnienie osób z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach? Co zrobić, by osoby z niepełnosprawnością pozostały w zatrudnieniu przez dłuższy czas? Rozważania prowadzone są dwuetapowo. W pierwszym etapie, teoretycznym, została przeanalizowana literatura z zakresu zarządzania, różnorodności i kultury organizacyjnej. Okazuje się, iż istotny wpływ na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach ma kultura organizacyjna. W drugim etapie, empirycznym, zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w przedsiębiorstwach zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Pracownicy z niepełnosprawnością i ich bezpośredni przełożeni w odmienny sposób postrzegają kulturę organizacyjną włączającą niepełnosprawność. Przeanalizowano oba podejścia, zebrano podobieństwa i różnice, a na zakończenie zebrano wnioski, które mogą być pomocne pracodawcom w budowaniu włączającej kultury organizacyjnej i efektywnym zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116132 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52080 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48217 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60140 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Niniejszy numer Management Forum obejmuje szeroki przegląd problemów współczesnego zarządzania – od zagadnień doskonałości i odnowy strategicznej poprzez poszukiwanie źródeł konkurencyjności aż po narzędzia jej budowania. Pierwszy artykuł, autorstwa Katarzyny Bratnickiej, porusza tematykę charakterystyk kontekstualnych ukierunkowujących odnowę strategiczną. Autorka argumentuje, że wielkość i wiek przedsiębiorstwa są ważnymi elementami kontekstu, pozytywnie powiązanymi z odnową strategiczną oraz że wpływają one na wybór dotyczący odnowy strategicznej, tworząc zależność krzywoliniową. Następny artykuł, autorstwa Mikołaja Pindelskiego i Rafała Mrówki, dotyczy zagadnienia big data, czyli dużych zbiorów danych, które można potencjalnie wykorzystywać w tworzeniu przewag konkurencyjnych, rozwijaniu nowych obszarów konkurowania czy zmianie paradygmatów w myśleniu o organizacji i strategii. Zdaniem autorów dynamiczne obrazowanie dużych zbiorów danych może być istotnym wsparciem w zarządzaniu, a zwłaszcza w identyfikacji problemów organizacji oraz w podejmowaniu decyzji. Kolejny artykuł porusza problem niepowodzeń we wdrażaniu projektów organizacyjnych. Jego autor Jan Skalik uważa, że wynikają one z nieznajomości specyfiki projektów organizacyjnych, zasad zarządzania projektami i niedocenianiem roli wymogów jakościowych, które powinny być spełnione w całym procesie zmieniania organizacji. Proponuje on określenie istoty i warunków osiągania doskonałości w zarządzaniu projektami organizacyjnymi oraz jej oceny przy pomocy modelu IPMA Project Excellence. Kolejny artykuł, napisany przez Sylwię Stańczyk, dotyczy zagadnienia rutyn organizacyjnych. Autorka wskazuje w nim zależności między kulturą organizacyjną a rutynami organizacyjnymi, dochodząc do wniosku, że na poziomie artefaktów są one częścią kultury organizacyjnej, a ich przejawy stanowią podzbiór artefaktów kulturowych. W następnym artykule Ewa Stańczyk-Hugiet inwentaryzuje dotychczasowy dorobek badań dotyczących selekcji będącej głównym mechanizmem ewolucyjnym, aby odnaleźć mocne podstawy dla przyjętego założenia, że selekcja nie odnosi się wyłącznie do sił zewnętrznych (selekcja przez otoczenie), ale ma charakter złożony, warunkowany wielopoziomową perspektywą patrzenia na ten mechanizm. Autorka uważa, że rozpoznanie tego mechanizmu na poziomie mikro pozwoli lepiej zrozumieć i wyjaśnić proces ewolucji organizacji. W kolejnym artykule Łukasz Wawrzynek prezentuje koncepcję wykorzystania narzędzia wieloczynnikowej analizy DEMATEL, która może zostać wykorzystana do identyfikowania w sposób wymierny czynników kształtujących przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa. Autor zauważa, że szczególnym obszarem poszukiwania konkurencyjności staje się dla organizacji czas zmian, zwłaszcza w kontekście odnowy organizacyjnej, która wymaga dodatkowego skupienia się na czynnikach kształtujących przyszłą konkurencyjność. W ostatnim artykule Agnieszka Zakrzewska-Bielawska porusza tematykę koopetycji, czyli jednoczesnej współpracy i konkurencji między tymi samymi organizacjami, która daje im obopólne korzyści. Na podstawie przeprowadzonych badań autorka stwierdza, że skala i rodzaj korzyści uzyskiwanych z koopetycji zależy od jej zakresu i intensywności relacji składowych, proponuje również wzorce relacji koopetycyjnych w odniesieniu do osiąganych korzyści i atrybutów konkurencyjności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Koncepcja dynamicznych zdolności odzwierciedla charakterystyczne dla gospodarki opartej na wiedzy przechodzenie od podejścia klasycznego do działań przedsiębiorczych, zapewniających względną trwałość przewagi konkurencyjnej. Koncepcja ta odpowiada najwyższym wymaganiom stawianym nowym paradygmatom zarządzania strategicznego. Prezentowana książka uzupełnia i porządkuje wiedzę dotyczącą poszczególnych aspektów tej koncepcji (dynamiczne zdolności jako obiekt badań w naukach o zarządzaniu, atrybuty i przejawy dynamicznych zdolności w procesach zarządzania przedsiębiorstwami, dynamiczne zdolności jako podstawa generowania wartości, procesy i mechanizmy kształtowania dynamicznych zdolności) oraz przynosi interesujące wyniki badań empirycznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Doskonalenie zarządzania projektami, metodyka myślenia sieciowego, czynniki sukcesu w zarządzaniu inicjatywą klastrową oraz uwarunkowania i wdrożenie innowacyjności w organizacji są tematem kolejnego numeru czasopisma „Management Forum”. Proponowane artykuły prezentują nie tylko aspekty teoretyczne i rozważania modelowe, ale również badania empiryczne – ilościowe i jakościowe. W niniejszym numerze omówiono m.in. koncepcję wykorzystania metody oceny stopnia dojrzałości w zarządzaniu projektami w celu ich doskonalenia w takich obszarach, jak metody i narzędzia, zasoby ludzkie, środowisko projektowe oraz obszar zarządzania wiedzą w projekcie. Badania zostały przeprowadzone w 256 przedsiębiorstwach krajowych i zagranicznych. Celem kolejnego opracowania jest ukazanie możliwości modelowania sytuacji problemowej za pomocą metodyki myślenia sieciowego. Przedstawiona metoda, na podstawie przykładów, umożliwia zrozumienie, jak funkcjonują systemy kompleksowe. Pokazano także korzyści wynikające z modelowania sieciowego dla pobudzania innowacyjności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Współczesna gospodarka zmienia się w dotychczas niespotykanym tempie, wyznaczanym przez dwa wzajemnie napędzające się zjawiska – usieciowienie i cyfryzację. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem w warunkach cyfrowej gospodarki sieciowej stanowi ogromne wyzwanie dla menedżerów, bowiem wymaga od nich m.in. nowego sposobu myślenia, dostępu do specyficznych zasobów i umiejętności oraz innego postrzegania potencjału strategicznego przedsiębiorstwa w „zdigitalizowanym” świecie. Prezentowana monografia jest próbą przybliżenia czytelnikowi uwarunkowań i mechanizmów zarządzania strategicznego w nowej rzeczywistości współczesnego świata. Obok rozważań teoretycznych przedstawiono w niej wiele praktycznych przykładów cyfrowego myślenia strategicznego, także w organizacjach typu non-profit.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Problematyka artykułów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień ochrony i humanizacji pracy oraz implementacji ergonomicznych warunków pracy w przedsiębiorstwie. W szczególności poruszone zostały kwestie kształtowania fizycznych cech pracy, zarządzania czasem dojazdów do pracy i zmęczeniem pracowników, rozwojem świadomości ergonomicznej pracowników i pracodawców, kultury bezpieczeństwa pracy w przedsiębiorstwie. Przedstawiono również interesujące modele zarządzania ergonomicznymi czynnikami ryzyka, koncepcję systemu zarządzania absencją w przedsiębiorstwie czy metodę oceny koincydencji zadań wywołujących efekt synergii negatywnej w obszarze bezpieczeństwa pracy. Zawartość Zeszytu obejmuje także tematy ogólniejszej natury, jakimi są: badanie wzrostu gospodarczego regionu oraz doskonalenie procesu obsługi klienta w kontekście rozwoju marki i jakości wyrobu. Problematyka ta jest niezwykle istotna od strony teorii ekonomii i zarządzania oraz realizacji procesu restrukturyzacji gospodarki polskiej. Zidentyfikowane czynniki stanowiące źródło stresu pracowników oraz coraz większa skala tego zjawiska są przykładem, jak słabość teorii i praktyki zarządzania (jak również teorii ekonomii) nie pozwala zapobiegać destrukcyjnym działaniom. Skutkiem takiego stanu rzeczy jest marnowanie siły roboczej, a więc głównego czynnika sprawczego postępu i korzystnych zmian. Podstawą uczciwej, stabilnej finansowo gospodarki przedsiębiorstwa pozostaje zgodność warunków pracy ze standardami ergonomii, której jednak brakuje w odniesieniu do zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych form organizacji pracy i zarządzania nią.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Temat
Absolutyzm Anarchizm Autorytaryzm Autorytet Banki Bezrobocie Bioetyka Bóg Chrześcijaństwo Cnota (filoz.) Cykl koniunkturalny Kultura Demografia Demokracja Dialog społeczny Etyka społeczna Działalność charytatywna Egalitaryzm Ekologia Ekonomia Elita społeczna Encykliki społeczne Etyka Gospodarka Faszyzm Feudalizm Polityka Filozofia Finanse publiczne Plan gospodarczy Grzech Ideologia Imperializm Indywidualizm (filoz.) Inflacja Integracja europejska Siła robocza Kapitał społeczny Kara śmierci Nauka społeczna Kościoła katolickiego Komunikacja społeczna Komunitaryzm Konserwatyzm Związki wyznaniowe Liberalizm Makroekonomia Marksizm Migracje Mikroekonomia Mniejszości (socjol.) Nauki społeczne Monarchia Nacjonalizm Nierówności społeczne Niewolnictwo Obywatel Rynek Osoba Państwo Partie polityczne Patologia społeczna Pieniądz Polityka społeczna Ponowoczesność Porządek społeczny Postęp Postmodernizm Praca Prawa człowieka Prawo Produkt krajowy Psychologia społeczna Racja stanu Rasizm Religia Republika Rodzina Rynki finansowe Samorząd Sekty Słuszność (prawo) Socjalizm Socjologia i społeczeństwo Socjologia polityki Socjologia prawa Społeczeństwo obywatelskie Ekonomia społeczna Społeczność lokalna Społeczność międzynarodowa Sprawiedliwość Sumienie Szkoły katolicko-społeczne Ruchy katolicko-społeczne Teologia Teologia polityczna Konsumenci (ekon.) Przedsiębiorstwo Teoria wyboru publicznego Terroryzm Tomizm Totalitaryzm Tradycja Umowa społeczna Ustrój polityczny Władza Własność Wojna Pokój Masoneria Wolność Wzrost gospodarczy Zarządznie Zasady życia społecznego Zmiana społeczna Związki zawodowe Społeczeństwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94037 (1 egz.)
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34831 P (42) (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41571 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60186 P 5,4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej