Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Bombol Małgorzata
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Parszewski Kazimierz
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Słaby Teresa
(1)
Żuchowski Ireneusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(5)
Kryzys gospodarczy
(2)
Postawy
(2)
Dziecko
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Innowacje
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Marketing
(1)
Młodzież
(1)
Reklama
(1)
Rynek pracy
(1)
Spożycie
(1)
Studenci
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Kurpie (region)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy uwzględniają różne aspekty związane z zachowaniem polskich konsumentów wobec kryzysu gospodarczego, wśród których na szczególną uwagę zasługują: postawy konsumentów wobec kryzysu; zachowania polskich konsumentów na rynku dóbr i usług w czasach kryzysu; wpływ kryzysu na czas wolny i jego zagospodarowanie; rola szarej strefy w zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów i gospodarstw domowych w warunkach kryzysu gospodarczego; wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji; problem zadłużenia gospodarstw domowych i upadłości konsumenckiej; możliwości aktywizacji zawodowej osób dotkniętych utratą pracy. Podkreślić należy, że w publikacji zaprezentowano wyniki badań własnych, a także wykorzystano wiele cennych danych wtórnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Pierwsze na polskim rynku opracowanie prezentujące miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor opisuje zjawiska na styku turystyki fizycznej korzystając z osiągnięć nauk ekonomicznych; podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką; ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną; akcentuje aspekt praktyczne omawianego zagadnienia. Publikacja adresowana jest do studentów oraz przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej oraz nauk o turystyce zwłaszcza osób zainteresowanych kwestią upowszechniania wartości związanych z kulturą fizyczną aspekt społeczny oraz organizatorów imprez turystycznych aspekt ekonomiczno-marketingowy. Może być polecana jako podręcznik w Akademiach Wychowania Fizycznego oraz w innych uczelniach kształcących kadry w zakresie kultury fizycznej i turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105195 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47803 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej