Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(8)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(3)
Stoner James Arthur Finch
(3)
Wankel Charles
(2)
Blythe Jim
(1)
Freeman R. Edward
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Krajka Jarosław
(1)
Lamri Jérémy
(1)
Mackiewicz Maciej
(1)
Plopa Mieczysław
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Wilczyńska Weronika
(1)
Zręda Agnieszka
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(10)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja
(7)
Zarządzanie
(7)
Kadry
(5)
Negocjacje
(4)
Organizacja
(4)
Decyzje
(3)
Globalizacja
(3)
Innowacje
(3)
Jakość
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kontrola
(3)
Motywacja
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przywództwo
(3)
Strategia
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Internet
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Reklama
(2)
Rynek pracy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Alberti, Leon Battista 1404 1472
(1)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Bierdiajew,A.
(1)
Biznes
(1)
Chorzy
(1)
Chorzy po udarze mózgu
(1)
Czas
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dogoterapia
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Filozofia
(1)
Handel
(1)
Hipokrates
(1)
Husserl
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja w zarządzaniu
(1)
Konflikt
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
Mobbing
(1)
Myślenie
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Narodowa Demokracja
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Nietzsche, Friedrich (1844-1900)
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Ojcostwo
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Reklama a etyka
(1)
Retoryka
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rozwód
(1)
Ryzyko
(1)
Socjalizacja
(1)
Sofistyka
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Szkolnictwo
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kłodzko
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Fotografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie najważniejszych wymagań stawianych przed oprogramowaniem i prezentacja ich klientowi w formie tabeli to jeszcze nie analiza biznesowa! Wykonawca oprogramowania otrzymuje w ten sposób jedynie wnioski dotyczące efektów wadliwego działania aktualnego systemu zarządzania, ale dalej nie ma pojęcia o przyczynach tego stanu rzeczy. Jak zatem może zaproponować zleceniodawcy lepsze rozwiązanie? Prawidłowo przeprowadzona analiza i modelowanie biznesowe opierają się na pewnych ściśle określonych zasadach i korzystają z przeznaczonych do tego celu notacji (języków). Na naszym rynku istnieje wiele podręczników szczegółowo opisujących teorię poszczególnych notacji: UML, BPMN, BMM, SysML itd. Ich autorzy skupiają się na definicji pojęć, słownictwie i powiązaniach występujących w poszczególnych metodach zapisu, a teorie uzupełniają prostymi przykładami. Autor tej książki postanowił podejść do tematu z całkiem innej strony wychodzi od faktycznych problemów, z jakimi spotkał się w swojej wieloletniej praktyce, i podaje przykłady ich poprawnego, analitycznego opisu z użyciem takiej notacji, która jest najwłaściwsza w danej sytuacji biznesowej. Dzięki temu masz szansę poznać i zrozumieć, kiedy, po co i jak stosować dany język analityczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40501 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32611 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82272, 85255, 82274, 82273 (4 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39657, 49372 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31702 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66859 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32261 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Książka stanowi kolejny tom serii wydawniczej „Metody i techniki zarządzania”. Podjęto w nim problematykę metod, technik i narzędzi polityki społecznej w perspektywie wielokulturowości. Realizacja polityki społecznej nie jest zawężona do metod zaczerpniętych z nauk o zarządzaniu, chociaż z metodologii zarządzania wykorzystuje koncepcje strategii, zarządzania kadrami oraz teorii organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można podjąć, aby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w nieustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji. Umiejętności, które gwarantują sukces zawodowy w XXI w., różnią się znacznie od tych, które były pożądane jeszcze niedawno. Podczas gdy profesjonaliści XX w. stosowali tzw. kompetencje rutynowe, ostatnie dwie dekady pokazały, że wzrosło zapotrzebowanie na umiejętności interakcji i analizy. Pracodawcy cenią obecnie osoby potrafiące się uczyć i adaptować do nowych ról w organizacji, kreatywne i wykazujące inicjatywę. W obliczu szybkości i różnorodności informacji, aby osiągać ponadprzeciętne rezultaty, powinniśmy nauczyć się efektywnej komunikacji oraz sprawnej pracy zespołowej. Autor nakreśla kierunek działania, który ułatwi zarówno pracownikom, jak i pracodawcom sprostać wyzwaniom XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116659 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52747 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42558 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116132 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52080 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104183 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44361 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej