Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Barańska Anna
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Hołownia Szymon
(1)
Prokop Marcin
(1)
Waszkiewicz Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Hołownia, Szymon
(4)
Bóg
(1)
Dobra osobiste
(1)
Domy dziecka
(1)
Duchowość religijna
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarze
(1)
Felieton
(1)
Hospicja dziecięce
(1)
Image
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kościół katolicki
(1)
Lukašenka, Alâksandr
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Osoba fizyczna
(1)
Osoba prawna
(1)
Politycy
(1)
Prokop, Marcin
(1)
Publicyści
(1)
Sikorski, Radosław
(1)
Varga, Krzysztof
(1)
Wiara
(1)
Wolność
(1)
Zaremba, Piotr
(1)
Środa, Magdalena
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Publicystyka polska
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zderzenie dwóch odmiennych spojrzeń na religię, kulturę i świat mediów. Jezus jako marketingowiec, pożytki płynące z noszenia habitu, różnica między Bogiem a idolem, urok pieniędzy i problemy z wolną wolą - to tylko niektóre wątki tej zaskakującej konfrontacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja i Media)
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa, a jaki za pomocą obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny. Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy i Szymona Hołowni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowana w publikacji tematyka stanowi ciekawy wkład w dyskusję na temat roli wizerunku jako kategorii z zakresu nauki o komunikowaniu. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. Znajdują się tu wskazówki z zakresu prawa i popularnego marketingu politycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108716 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39522 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45159 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa, a jaki za pomocą obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny. Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy i Szymona Hołowni. Ponad pół tysiąca osób czytało ich felietony, spoglądało na zdjęcia lub przywoływało skojarzenia z tymi nazwiskami, by określić tzw. image werbalny, wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych, piszących na różne tematy i reprezentujących różne postawy światopoglądowe. Autorka bada image wieloaspektowo, więc książka może być cennym źródłem informacji dla osób pracujących nad wizerunkiem i projektujących komunikację, w tym dla publicystów, przedstawicieli public relations i reklamy, a także dla medioznawców, językoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykę zależności image’u od słów i obrazu. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej