Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(58)
Forma i typ
Książki
(44)
Gry i zabawki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Druki ulotne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(85)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(13)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Wypożyczalnia Czarnków
(8)
Wypożyczalnia Trzcianka
(9)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Informatorium
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(28)
Autor
Gmosińska Danuta
(5)
Woźniak Violeta
(5)
Frejlich Agnieszka
(3)
Kozłowska-Brzoza Alicja
(3)
Nowik Jerzy
(3)
Rigall Grażyna
(3)
Dudek Sandra
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Liput Przemysław
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Nowik Krystyna
(2)
Rudzińska-Friedel Dorota
(2)
Sikora Michalina
(2)
Stankiewicz Kamila
(2)
Szczepańska Anna
(2)
Świercz Joanna
(2)
Artero Roberto
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Bugalska-Pilch Iwona
(1)
Cesarska Danuta
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Clariana Anna
(1)
Dąbrowski Mirosław
(1)
Gajos Katarzyna
(1)
Gispert Carlos
(1)
Grzenkowicz B
(1)
Kaim Anna
(1)
Katryńska Katarzyna
(1)
Kiełczykowska Aleksandra
(1)
Komornicka Elżbieta
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Kowalski Marcin
(1)
Kościucha-Wieczorek Elżbieta
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Małasiewicz Alicja
(1)
Millán Julia
(1)
Minge Natalia
(1)
Nieto Montserrat
(1)
Pawlak Małgorzata
(1)
Pawski Miłosz
(1)
Piotrowska Danuta
(1)
Płońska Anna
(1)
Rafińska Elżbieta
(1)
Reiter Małgorzata
(1)
Sabiniewicz Weronika
(1)
Smuniewska Jolanta
(1)
Stamer-Brandt Petra
(1)
Stefański Piotr
(1)
Tomaszewska Diana
(1)
Ulrich Jakub
(1)
Vidal José A
(1)
Wierciński Hubert
(1)
Wilczyńska Berenika
(1)
Wojciechowska Krystyna
(1)
Wołkowicz Iwona
(1)
Wołkowicz Marcin
(1)
Wąsik Iwona
(1)
Zadura-Wnuk Aleksandra
(1)
Zagnińska Maria
(1)
Zelker Robert
(1)
Łada-Grodzicka Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(54)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(6)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(5)
Klasa 4.
(3)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Dorośli
(1)
Klasa 3.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Gry edukacyjne
(47)
Język polski
(21)
Matematyka
(16)
Pisanie
(12)
Grywalizacja
(11)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Hobby i czas wolny
(8)
Trening umysłu
(8)
Inteligencje wielorakie
(5)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(5)
Dziecko
(4)
Gry planszowe
(3)
Ortografia
(3)
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
Zagadki
(3)
Czytanie
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Kalambur polski
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Pamięć
(2)
Programy edukacyjne (informatyka)
(2)
Uwaga (psychol.)
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wzrok
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Agresywność
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Fonoholizm
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry językowe (pedagog.)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Gry w kości
(1)
Historia
(1)
Internet
(1)
Język angielski
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Konflikt
(1)
Kultura
(1)
Logika
(1)
Logopedia
(1)
Lęk
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Muzyka
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Odżywianie
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Pisownia
(1)
Place zabaw
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Programy komputerowe edukacyjne
(1)
Przyroda
(1)
Przysposobienie biblioteczne
(1)
Psychologia
(1)
Rower
(1)
Ruch pieszy
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Szkolnictwo
(1)
Słuch
(1)
Technika
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Woda
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowawstwo
(1)
Wycieczki szkolne
(1)
Wyliczanki
(1)
Zabawki
(1)
Ziemia
(1)
Zmysły
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Święta
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(13)
Gry edukacyjne
(10)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(9)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Publikacje dla dzieci
(6)
Dokumenty elektroniczne
(5)
Pomoce dydaktyczne
(5)
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(5)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(3)
Dokumenty elektroniczny
(2)
Gry komputerowe dla dzieci
(2)
Gry komputerowe edukacyjne
(2)
Książki do kolorowania
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dokumeny elektroniczne
(1)
Film edukacyjny
(1)
Film polski
(1)
Gry planszowe
(1)
Materiały pomocnicze dla gimnazjów
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Poradniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
58 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Ciało człowieka : gra edukacyjna / tekst pytań: Magdalena Krzysik ; projekt: Bright Junior Media ; ilustracje: ADorota Wojciechowska-Danek; opracowanie graficzne: Michalina Sikora. - Kraków: Bright Junior Media, ©2018. - 1 gra (56 kart, 1 kostka XT) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x19x12 cm + instrukcja (1 karta złożona).
(Xplore Team Lubię wiedzieć)
Gra edukacyjna Xplore Team nie tylko sprawdza i utrwala zdobytą wcześniej wiedzę o naszej planecie, ale przede wszystkim zachęca do poszerzania zainteresowań i aktywnego odkrywania świata. Dla tych, którzy lubią wiedzieć więcej! proste zasady gry poręczny format oryginalne ilustracje 56 kart, 224 pytania quizowe Zestaw zawiera: 56 kart, kostkę XT oraz instrukcję gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii : 7 walizek / Danuta Gmosińska, Violeta Woźniak. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2009. - 77, [3] s. : il. ; 30 cm + teka cz. 1 (44 s., [24] k. tabl. ; 30 cm) + teka cz. 2 ([48] k. tabl. ; 30 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49121 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
Karty obrazkowe Matematyka w zagadkach uczą matematyki poprzez zabawę rozwijają spostrzegawczość i pamięć wzrokową rozwijają logiczne myślenie poszerzają wiedzę ogólną dziecka Kolorowe karty z zagadkami Zestaw dwustronnych kart obrazkowych został specjalnie opracowany dla dzieci od 6 roku życia. Na awersie znajdują się dwie ilustrowane zagadki a na rewersie - odpowiedzi do nich. Umożliwia to natychmiastowe sprawdzenie prawidłowego rozwiązania samodzielnie przez dziecko. Karty nie tylko uczą matematyki lecz także ćwiczą spostrzegawczość i pamięć wzrokową oraz rozwijają logiczne myślenie. Świetnie sprawdzą się w domu w przedszkolu czy szkole. Można zabrać je na spacer lub w podróż - są doskonałym sposobem na naukę i ćwiczenie zadań matematycznych w każdej wolnej chwili 112 ciekawych i różnorodnych zagadek Zagadki to bardzo skuteczna forma nauki ponieważ wzbudzają ciekawość a ich rozwiązywanie sprawia najmłodszym przyjemność. Dzięki nim dzieci nie tylko ćwiczą i utrwalają podstawowe działania matematyczne lecz także poszerzają wiedzę o świecie. Urozmaicone zadania sprawiają że dzieci świetnie się bawią a zabawne ilustracje pomagają im lepiej zrozumieć i zapamiętać reguły matematyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 547 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy możemy jakoś zmienić fakt, że matematyka nie jest zbyt lubianym przedmiotem w szkole? Oczywiście! A czy możemy sprawić, by matematyka przestała się kojarzyć z nudnymi lekcjami i liczbami, czy nieprzydatnymi i niezrozumiałymi symbolami? Matematyka na planszy jest na to odpowiedzią! Zawarte w zestawie propozycje gier dydaktycznych pomogą Państwu uatrakcyjnić lekcje matematyki oraz zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów. Do każdej gry dołączone są ogólne informacje na temat treści pojawiających się w poleceniach oraz krótki opis typu zadań i umiejętności, które są kształcone podczas rozgrywki. Zadania i polecenia są tak dobrane, że nie wymagają od uczniów wykonywania skomplikowanych rachunków i operacji myślowych, większość można rozwiązać w pamięci. Zabawy można w dowolny sposób modyfikować i dostosowywać do potrzeb lekcji. Gry dydaktyczne wdrażają młodego człowieka do uczciwej rywalizacji w codziennym życiu. Pomysły niektórych gier zaczerpnięty jest ze znanych gier, mających już swoją historię i tradycje (Domino) oraz prostych, ale popularnych gier karcia­nych dla dzieci (Wojna, Piotruś). Zasady jednak zostały zmodyfikowane w taki sposób, aby wprowadzić element strategiczny i ograniczyć czynnik loteryjności. Gry prezentowane w tej książce wykorzystują wiadomości z różnych działów matematyki oraz zróżnicowane umiejętności matematyczne. Matematyka na planszy to doskonały, dobrze przemyślany, opracowany przez doświadczonego pedagoga zestaw 22 gotowych gier dydaktycznych na poziom szkoły ponadpodstawowej ale także klas 7-8 szkoły podstawowej. W zestawie znajdziecie starannie wykonane 12 plansz do gry, 74 arkusze kart do wycięcia oraz doskonale opracowany poradnik z instrukcjami jak przeprowadzić wszystkie 22 gry. Całość opakowana jest w teczkę aby można było po zabawie przechowywać karty włożone w np. koszulkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 636 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnice Ziemi : gra edukacyjna / tekst pytań: Piotr Stefański ; projekt: Bright Junior Media ; ilustracje: Anna Krztoń ; opracowanie graficzne: Michalina Sikora. - Kraków: Bright Junior Media, © 2018. - 1 gra (56 kart, 1 kostka XT) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x19x12 cm + instrukcja (1 karta złożona).
(Xplore Team Lubię wiedzieć)
Gra edukacyjna Xplore Team nie tylko sprawdza i utrwala zdobytą wcześniej wiedzę o naszej planecie, ale przede wszystkim zachęca do poszerzania zainteresowań i aktywnego odkrywania świata. Dla tych, którzy lubią wiedzieć więcej! proste zasady gry poręczny format oryginalne ilustracje 56 kart, 224 pytania quizowe Zestaw zawiera: 56 kart, kostkę XT oraz instrukcję gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 774 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na Horyzoncie)
Nowość z edukacyjnej serii Kapitan Nauka! Tym razem Kapitan zamierza wyruszyć w daleki rejs. Przygotował więc dla swojej załogi inspirujące zagadki i zadania, które sprawdzą spostrzegawczość, umiejętność koncentracji uwagi oraz myślenia logicznego. A każdą odpowiedź można szybko sprawdzić na odwrocie karty i w razie potrzeby poprawić z pomocą suchościeralnego flamastra. Ahoj, przygodo! Rozpoczynamy trening umysłu przy wspólnej zabawie! W pakiecie: - Poradnik dla opiekunów (32 str.) z konkretnymi wskazówkami Agnieszki Bieli, doświadczonego psychologa dziecięcego, jak rozwijać koncentrację, spostrzegawczość i pamięć u dzieci w wieku szkolnym, a także 28 różnorodnych ćwiczeń wspierających rozwój dziecka. - 104 zagadki, rozwijające umiejętność myślenia logicznego i koncentracji, które pozwolą szybko sprawdzić rozwiązanie na odwrocie karty, a do tego kolorowe, atrakcyjne ilustracje pobudzające dziecięcą wyobraźnię! - 15 zmywalnych kart do nauki rysowania z inspirującymi zadaniami, które ćwiczą grafomotorykę ręki (rysowanie po śladzie), kreatywność (przez twórcze uzupełnianie ilustracji) oraz w atrakcyjny sposób uzupełniają naukę pisania w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 579 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka.)
Kapitan Nauka SuperQuiz Nauka i Technika Unikalna książeczka z ciekawostkami i wciągającymi zagadkami dla dzieci W SuperQuizie NAUKA i TECHNIKA znajdziesz: - fakty i ciekawostki z zakresu fizyki i chemii - słynne wynalazki (dynamit, żarówka i inne) - zasady działania m.in. komputera czy lasera - eksperymenty do samodzielnego wykonania SuperQuiz Nauka i Technika to niezbędnik ucznia i każdego dziecka zainteresowanego poszerzaniem wiedzy czy naukami ścisłymi. z jego pomocą uzupełni wiadomości zdobyte w szkole i zdobędzie nowe z zakresu fizyki, chemii oraz historii ciekawych wynalazków. Wciągające teksty i ciekawostki zachęcą do nauki wszystkie dzieci. Dla dorosłych to okazja do powtórki wiedzy i znakomity pomysł na połączenie zabawy z najmłodszymi z ich edukacją. Mali naukowcy dowiedzą się z SuperQuizu m.in. jak powstaje tęcza, czym jest prąd elektryczny, jak działa radar czy wariograf, z jaką prędkością leci samolot. Dzieci poznają odpowiedzi na nurtujące je pytania, np. dlaczego w lodówce jest zimno, jak powstaje bańka mydlana czy dlaczego podczas pieczenia chleb rośnie. zainteresowani medycyną dowiedzą się, jak działają stetoskop i defibrylator oraz na czym polega klonowanie czy RTG. Najmłodsi poznają kilka eksperymentów, które mogą przeprowadzić samodzielnie m.in. stworzą darmową żarówkę czy dowiedzą się, jak zgasić płomyk świecy bez dmuchania na niego. Na rewersach umieszczono ponad 150 pytań do tekstów w formie quizów. Interesujące zagadki i zaskakujące odpowiedzi sprawią, że nauka stanie się pasjonującą zabawą. Kapitan Nauka wciągnie w fascynujący świat poszerzania wiedzy wszystkie dzieci, nawet te mniej zainteresowane uczeniem się!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka jest nie tylko zbiorem teoretycznych porad, ale przede wszystkim kopalnią praktycznych scenariuszy zabaw i zajęć. Zagadnienia teoretyczne porządkują wiedzę z zakresu teorii zabawy, psychologii rozwojowej oraz samego procesu edukacyjnego, jednym słowem są ściśle zakorzenione w przedszkolnej i szkolnej codzienności. „Wielki podręcznik dla nauczycieli przedszkoli i szkół podstawowych” jest bogatym i wartościowym merytorycznie zbiorem propozycji gier i zabaw, jakie można przeprowadzić z grupą dzieci. Zabawy i gry nadają się zarówno do wykorzystania na świeżym powietrzu, jak i w zamkniętych pomieszczeniach; jedne wymagają dużej grupy dzieci (jak grupa przedszkolna czy klasa szkolna), inne przeznaczono do realizacji z mniejszą liczbą uczestników. Można tu znaleźć zabawy dla dzieci przedszkolnych, a także dla uczniów szkoły podstawowej, a wiele z nich podlega modyfikacjom w zależności od wieku graczy. W książce uwzględniono zabawy różnego typu - ruchowe, językowe, matematyczne, ćwiczące umiejętność logicznego myślenia, rozwijające pamięć, uczące współdziałania itp.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110711 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49390 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40261 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32795 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46469 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64711 P 2,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Angielski w zabawie autorstwa Aleksandry Zadury-Wnuk to: gotowe pomysły na gry i zabawy z przedszkolakami i najmłodszymi uczniami szkół podstawowych, uatrakcyjnienie nauki słownictwa dzięki opracowanym do gier i zabaw kartom prezentacyjnym („Flashcards”), - możliwym do wydrukowania lub oglądania na ekranie komputera, tablicy multimedialnej lub urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet), pomoc dla lektorów rozpoczynających swoją przygodę z nauczaniem języka angielskiego i nie mających jeszcze pomysłu na ciekawe i atrakcyjne zajęcia, wsparcie dla szukających inspiracji, którym dobre pomysły na zabawę z językiem już się skończyły, wspaniała pomoc dla rodziców, którzy chcą samodzielnie uczyć swoje dzieci języka angielskiego lub utrwalać wiedzę nabytą przez nie w szkole, dwujęzyczne wydanie tej książki to atrakcyjna pomoc dla native speakerów prowadzących zajęcia z języka angielskiego w polskich przedszkolach i szkołach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 110089 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49996, 49752 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40139 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32867 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64823 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawo jazdy rowerowe : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (plansza, 2 kostki, 4 pionki, 55 kart z pytaniami, 32 znaki drogowe, 24 żetony (12 zielonych, 12 czerwonych), karty do gry 4 sztuki, klepsydra) : karton, drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x24x6 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra oparta na zabawnej rywalizacji, jest jednocześnie znakomitym pretekstem dla dzieci do wstępnego poznania zasad ruchu drogowego. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Bogactwo używanych w grze rekwizytów sprawia, że łączy ona w bardzo atrakcyjny dla graczy sposób naukę i zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 697, GF. 696 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Liczę z Reksiem [Dokument elektroniczny]. - Gdańsk : Aidem Media, 2000. - 1 dysk optyczny (CD ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2460 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
SuperQuiz CYWILIZACJE to niezbędnik ucznia i każdego małego wielbiciela czasów starożytnych. Z jego pomocą dziecko uzupełni wiadomości zdobyte w szkole i zdobędzie wiedzę na temat dawnych cywilizacji, zwyczajów i antycznej historii. Wciągające teksty i ciekawostki zachęcą do nauki wszystkie dzieci. Dla dorosłych to okazja do powtórki wiedzy i znakomity pomysł na połączenie zabawy z najmłodszymi z ich edukacją. Dzieci dowiedzą się z SuperQuizu m.in. jak wyglądało rzymskie miasto, dokąd swoimi łodziami dotarli Wikingowie, jak Egipcjanie mumifikowali zwłoki, gdzie budowano boiska do piłki i dlaczego ta gra była niebezpieczna, dokąd prowadził Jedwabny szlak. Poznają odpowiedzi na nurtujące je pytania, a także odkryją znaczenie różnych pojęć, jak hieroglify, konkwistador, akwedukt, demokracja. Dzieci odkryją też wpływ starodawnych kultur na nasze codzienne życie, dowiedzą się, gdzie odbyła się pierwsza olimpiada, skąd pochodzi czekolada i tortilla, kto pierwszy obchodził Halloween, gdzie wynaleziono cement, fajerwerki i papier, a także gdzie powstał pierwszy system pocztowy. Na rewersach umieszczono ponad 150 pytań do tekstów w formie quizów. Interesujące zagadki i zaskakujące odpowiedzi sprawią, że nauka stanie się pasjonującą zabawą. Kapitan Nauka wciągnie w fascynujący świat poszerzania wiedzy wszystkie dzieci, nawet te mniej zainteresowane uczeniem się!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 578 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skarb matematyka : tabliczka mnożenia : edukacyjna gra planszowa do rozwijania umiejętności mnożenia. - Poręba : Wydawnictwo Szachmat, copyright Aleksandria 2019. - Pudełko (plansza do gry ; 34 karty kodów ; 54 karty kluczy) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x16x23 cm + instrukcja : 12 s. ; ilustracje kolorowe.
Rozwiązuj zadania mnożenia i zdobądź skarb! Szalony matematyk zamknął w walizce skarb – wielką tajemnicę matematyki. Walizkę otworzy ten, kto otworzy najwięcej kłódek. Musisz podać poprawny szyfr i co ważniejsze, zrobić to szybciej od swoich przeciwników. A nagroda jest wielka… chcesz już wiedzieć jaka? – Nie możemy zdradzić, przecież to tajemnica. Idea gry w pigułce Gra przebiega w kolejnych rundach, w każdej rundzie należy podać odpowiedni szyfr (wynik mnożenia), który pasuje do aktualnych kłódek (cyfry do przemnożenia). Szyfr składa się z odpowiednio dobranych kluczy. Gracze szukają szyfru jednocześnie, ale tylko jeden – najszybszy- może ułożyć szyfr i próbować otworzyć kłódki. Wygrywa gracz, który otworzy najwięcej kłódek. Dlaczego pokochasz tę grę? • Bardzo duża interakcja pomiędzy graczami • 3 różne warianty gry (od dopiero uczących się tabliczki mnożenia do ekspertów – wariant „Morderczy sekwens” tylko dla zawodowców) • Proste zasady – możesz przeczytać instrukcję w ciągu kilku minut, albo obejrzeć nasz filmik instruktażowy. To najlepsza gra dla najmłodszych! Gra pomaga ćwiczyć i zapamiętać tabliczkę mnożenia. Jednocześnie podczas wspólnej zabawy rozwijane są poniższe umiejętności: • spostrzegawczość i refleks – kto szybszy w odnajdywaniu wyniku; • szybkie liczenie i podejmowanie decyzji – które karty wybieram; • proste decyzje strategiczne – jakie karty ukryć, które są bardziej korzystne; • zapamiętywanie rozłożenia kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce tej znajdziemy wiele pomysłów na pracę z dziećmi, pozwalających pozbyć się nagromadzonej agresji oraz uczących pozytywnego wykorzystania złości. Zabawy te mogą pomóc w zapobieganiu agresywnym zachowaniom, w dostrzeżeniu niepożądanych postaw oraz w odpowiednim reagowaniu na nie - wszystkie propozycje zabaw przewidziane zostały dla dzieci między 3 a 10 rokiem życia. Odbiorcy: nauczyciele przedszkoli i pionu edukacji wczesnoszkolnej także rodzice, pragnący zorganizować dzieciom twórczo czas. Jest to praktyczny zestaw zabaw, ćwiczeń i gier, które pomogą dzieciom uporać się z negatywnymi emocjami, jest pełny ciekawych pomysłów, z których skorzystają zarówno specjaliści jak i rodzice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110295 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108706 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49714 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32537 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 45897
Gra planszowa
W koszyku
Ortografia [Pomoce dydaktyczne] : zagadki obrazkowe : [6-9 lat] / [Diana Tomaszewska]. - Wydanie 2. - Warszawa : Edgard, 2015. - Pudełko (54 dwustronne karty) : ilustracje kolorowe ; 17x8 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na hotyzoncie)
104 zagadki obrazkowe uczące poprawnej pisowni, umożliwiające szybkie sprawdzenie odpowiedzi na odwrocie, zawierające kolorowe, zabawne ilustracje ułatwiające zapamiętywanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 503 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii : 7 walizek : Teczka. Część 2 / Danuta Gmosińska, Violeta Woźniak. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2012. - Teczka. Część 2 : [48] k. tabl. ; il. ; 30 cm +Dok. towarzyszący : 77, [3] s.
Jest to pozycja adresowana do terapeutów oraz nauczycieli języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Przedstawiona w niej metoda zakłada, że każdy z nas posiada nie jedną, a siedem różnych inteligencji (teoria H. Gardnera). Są to: inteligencja słowna, wizualno-przestrzenna, logiczno-matematyczna, muzyczna, fizyczno-kinestetyczna, interpersonalna i intrapersonalna. To, które z nich są dominujące, decyduje, jakie metody są najskuteczniejsze do przyswajania wiedzy, także ortografii. Autorki proponują ćwiczenia i scenariusze zajęć, na których angażowane będą wszystkie sfery. Dzięki temu wszyscy uczniowie będą mieli szanse osiągnąć sukces, a lekcja zyska na atrakcyjności. W teczce, znajdują się wszystkie potrzebne teksty i inne materiały (m.in. karty pracy do skserowania). Znajduje się także zbiór ponad 700 wyrazów z rz, ż, ó, u, h i ch do wycięcia i wykorzystania w takcie zabaw (ortobanki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 493/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii : 7 walizek : Teczka.Część 1 / Danuta Gmosińska, Violeta Woźniak. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2012. - Teczka. Część 1 : 44 s., [24] k. tabl. ; il. ; 30 cm +Dok. towarzyszący : 77, [3] s.
Jest to pozycja adresowana do terapeutów oraz nauczycieli języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Przedstawiona w niej metoda zakłada, że każdy z nas posiada nie jedną, a siedem różnych inteligencji (teoria H. Gardnera). Są to: inteligencja słowna, wizualno-przestrzenna, logiczno-matematyczna, muzyczna, fizyczno-kinestetyczna, interpersonalna i intrapersonalna. To, które z nich są dominujące, decyduje, jakie metody są najskuteczniejsze do przyswajania wiedzy, także ortografii. Autorki proponują ćwiczenia i scenariusze zajęć, na których angażowane będą wszystkie sfery. Dzięki temu wszyscy uczniowie będą mieli szanse osiągnąć sukces, a lekcja zyska na atrakcyjności. W teczce, znajdują się wszystkie potrzebne teksty i inne materiały (m.in. karty pracy do skserowania). Znajduje się także zbiór ponad 700 wyrazów z rz, ż, ó, u, h i ch do wycięcia i wykorzystania w takcie zabaw (ortobanki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 492/1 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
“Pułapki nowoczesnych technologii” to pakiet 3 filmów edukacyjnych, adresowanych do uczniów szkół podstawowych i gimnazjum. W obecnym świecie korzystanie z telefonów komórkowych, tabletów, Internetu itp. stało się czymś naturalnym, praktycznie – nieodłącznym elementem codzienności, zarówno dorosłych, jak i młodych ludzi. Kiedy więc możemy mówić o uzależnieniu od gier komputerowych, telefonu komórkowego, portali społecznościowych? Gdzie przebiega ta cienka granica? film 1: Uzależnienie od gier komputerowych film 2: Uzależnienie od telefonu komórkowego film 3: Portale społecznościowe – czy można się uzależnić? Pierwsze dwa filmy, czyli “Uzależnienie od gier komputerowych” oraz “Uzależnienie od telefonu komórkowego” zostały zrealizowane w konwencji filmów popularnonaukowych. Wiedza na temat korzystania z nowoczesnych technologii, zagrożeń, jakie może nieść za sobą wirtualny świat, została przekazana w klarowny i atrakcyjny sposób. Tak, by młody człowiek miał świadomość pułapek, jakie mogą na niego czyhać z powodu nadmiernego korzystania z telefonu komórkowego czy też grania w gry komputerowe. Filmy zostały wzbogacone wypowiedzią eksperta: psychologa Małgorzaty Reiter z FreeMind Centrum Psychoterapii Indywidualnej i Grupowej. Oba filmy zawierają: – wypowiedź psychologa przeznaczoną dla uczniów (czas trwania ok. 5-6 minut) – wypowiedź psychologa przeznaczoną dla rodziców, opiekunów dzieci, które są uzależnione od telefonu lub gier komputerowych. Wypowiedź zawiera wskazówki, jak należy postępować w takiej sytuacji. (czas trwania ok. 4-5 minut) Trzeci film “Portale społecznościowe – czy można się uzależnić?” został zrealizowany w konwencji filmu dokumentalnego. W filmie zostały przedstawione trzy różne historie młodych ludzi, którzy opowiadają o wpływie portali społecznościowych na ich życie. Każda z tych historii została skomentowana przez eksperta – psychologa Małgorzatę Reiter. Nowa wersja została wzbogacona o kilkuminutowy wstęp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD. 3099/cz.3, DVD. 3098/cz.2, DVD. 3100/cz.4, DVD. 3097/cz.1 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej