Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(711)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(475)
Artykuły
(108)
Gry i zabawki
(99)
Publikacje dydaktyczne
(85)
Publikacje fachowe
(41)
Druki ulotne
(7)
Poradniki i przewodniki
(7)
Audiobooki
(3)
Pliki i bazy danych
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Mapy
(1)
Plansze do gry
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(958)
wypożyczone
(88)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(178)
Czytelnia Piła
(25)
Wypożyczalnia Chodzież
(167)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(96)
Czytelnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(106)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(111)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(103)
Czytelnia Wągrowiec
(52)
Informatorium
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(12)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(190)
Zbiory specjalne Złotów-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Chmielewska Elżbieta
(18)
Hinz Magdalena
(16)
Vopel Klaus W
(14)
Cyrański Czesław
(9)
Franczyk Anna
(9)
Kowalski Marcin
(9)
Krajewska Katarzyna
(9)
Roubira Jean-Louis
(8)
Zielińska Ewa
(8)
Niewola Dorota
(7)
Rigall Grażyna
(7)
Szłapa Katarzyna
(7)
Tońska-Szyfelbein Anna
(7)
Świercz Joanna
(7)
Żaba-Żabińska Wiesława
(7)
Bogdanowicz Marta
(6)
Kołodziejski Paweł
(6)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(6)
Minge Krzysztof
(6)
O'Connor Rory
(6)
Sprawka Romana
(6)
Gmosińska Danuta
(5)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(5)
Koźmiński Łukasz
(5)
Matecki Maciej
(5)
Minge Natalia
(5)
Misiewicz Tomasz
(5)
Rożyńska Małgorzata
(5)
Stasica Jadwiga
(5)
Tomasik Iwona
(5)
Woźniak Violeta
(5)
Wrzesiński Sławomir
(5)
Alex Sabine
(4)
Biela Agnieszka
(4)
Buszkowski Igor
(4)
Dziewięcka Ewa
(4)
Frejlich Agnieszka
(4)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(4)
Herrmann Ève
(4)
Jałowiec Magdalena
(4)
Jąder Mariola
(4)
Krzywda-Pogorzelski Maciej
(4)
Liebertz Charmaine
(4)
Martyna Ewa
(4)
Norman Ewa
(4)
Pawlikowska Beata
(4)
Pietruczuk-Bogucka Elżbieta
(4)
Stachyra Wojciech
(4)
Balejko Antoni
(3)
Barańska Małgorzata
(3)
Bednarz Marzena
(3)
Bladowska Joanna
(3)
Bonk Gabriela
(3)
Bzowska Lucyna
(3)
Bąk Dorota
(3)
Cardouat Marie
(3)
Chrzanowska Anna
(3)
Goyke Sebastian
(3)
Graban Joanna
(3)
Jakubczyk Malwina
(3)
Kozdroń Agnieszka
(3)
Kozłowska-Brzoza Alicja
(3)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(3)
Lubner-Piskorska Anna
(3)
Ludkiewicz Eliza
(3)
Madaj Karol
(3)
Malkiewicz Mariola
(3)
Maćkowiak Arkadiusz
(3)
Michalska Katarzyna
(3)
Miłosz Angelika
(3)
Nowik Jerzy
(3)
Okoniewska Małgorzata
(3)
Phillips Charles
(3)
Pisarski Marek
(3)
Podleśna Małgorzata
(3)
Rocławski Bronisław
(3)
Rodak Hanna
(3)
Rudzińska-Friedel Dorota
(3)
Rzekanowski Arkadiusz
(3)
Siek-Piskozub Teresa
(3)
Skrzynecka Grażyna
(3)
Stankiewicz Kamila
(3)
Stec Joanna
(3)
Szczepańska Anna
(3)
Szoplik Katarzyna
(3)
Sędziwy Anna
(3)
Tchoukriel Emmanuelle
(3)
Tkaczyk Ewa
(3)
Wilczyńska Berenika
(3)
Wiśniewska Barbara
(3)
Zwoleńska Joanna
(3)
Świtlak Ewa
(3)
Żmuda-Trzebiatowska Marzena
(3)
Andrychowska-Biegacz Jadwiga
(2)
Baj-Lieder Marta
(2)
Bartosik Jolanta
(2)
Biegacz Dariusz
(2)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(2)
Bruch Joanna
(2)
Bździuch Justyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(76)
2010 - 2019
(379)
2000 - 2009
(165)
1990 - 1999
(70)
1980 - 1989
(9)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(157)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(712)
Język
polski
(676)
nieznany (po)
(25)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(77)
Nauczyciele
(57)
6-8 lat
(56)
Młodzież
(42)
9-13 lat
(39)
Szkoły podstawowe
(34)
Rodzice
(27)
0-5 lat
(25)
Nauczyciele bibliotekarze
(23)
Pedagodzy
(20)
Bibliotekarze
(18)
Przedszkola
(18)
Nauczyciele przedszkoli
(16)
Dorośli
(15)
Nauczyciele nauczania początkowego
(14)
14-17 lat
(13)
Nauczyciele matematyki
(13)
Nauczanie początkowe
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Terapeuci zajęciowi
(9)
Klasa 4.
(8)
Nauczyciele geografii
(8)
Klasa 3.
(7)
Klasa 5.
(6)
Terapeuci
(6)
Wychowawcy świetlic
(6)
18+
(5)
Dyrektorzy szkół
(5)
Klasa 6.
(4)
Logopedzi
(4)
Szkoły średnie
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 7.
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Bibliolodzy
(2)
Biolodzy
(2)
Gimnazja
(2)
Grupa wiekowa Dzieci
(2)
Instruktorzy harcerscy
(2)
Klasa 8.
(2)
Lekarze
(2)
Muzykoterapeuci
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele informatyki
(2)
Nauczyciele muzyki
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Sportowcy
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Tyflopedagodzy
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
4Dzieci
(1)
5-6 lat
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Animatorzy
(1)
Animatorzy kultury
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Grupa wiekowa 6-9 lat
(1)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 3
(1)
Licea
(1)
Nauczyciele fizyki
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Technikum
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry edukacyjne
(556)
Język polski
(114)
Dziecko
(83)
Mowa
(78)
Gry i zabawy umysłowe
(61)
Wychowanie przedszkolne
(60)
Grywalizacja
(54)
Gry i zabawy
(48)
Matematyka
(48)
Logopedia
(46)
Hobby i czas wolny
(36)
Nauczanie początkowe
(35)
Gry i zabawy ruchowe
(27)
Pisanie
(27)
Myślenie twórcze
(25)
Czytanie
(24)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(22)
Pamięć
(22)
Nauczanie
(20)
Trening umysłu
(20)
Spostrzeganie
(17)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(16)
Programy komputerowe
(16)
Uwaga (psychol.)
(16)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(15)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(14)
Programy edukacyjne (informat.)
(14)
Słuch
(14)
Uczenie się
(14)
Gry planszowe
(13)
Pedagogika zabawy
(13)
Dziecko niepełnosprawne
(12)
Gry i zabawy dydaktyczne
(12)
Język angielski
(12)
Wychowanie w rodzinie
(12)
Zagadki
(12)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(11)
Pomoce dydaktyczne
(11)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(11)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(10)
Interakcje społeczne
(10)
Metody nauczania
(9)
Trening koncentracji
(9)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(9)
Uczucia
(9)
Wzrok
(9)
Biblioteki szkolne
(8)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Gry komputerowe
(8)
Kształcenie integracyjne
(8)
Mnemotechnika
(8)
Wyobraźnia
(8)
Dziecko autystyczne
(7)
Kreatywność
(7)
Nauczanie zintegrowane
(7)
Promocja czytelnictwa
(7)
Trening grupowy (psychol.)
(7)
Uczniowie
(7)
Zabawa
(7)
Znaki i sygnały drogowe
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Edukacja ekologiczna
(6)
Escape rooms
(6)
Język polski (przedmiot szkolny)
(6)
Logika
(6)
Ortografia
(6)
Przyroda
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Samopoznanie
(6)
Sprawność motoryczna
(6)
Uwaga (psychologia)
(6)
Wychowanie komunikacyjne
(6)
Biologia
(5)
Dysleksja i dysgrafia
(5)
Gra planszowa
(5)
Historia
(5)
Inteligencje wielorakie
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
Kinezjologia edukacyjna
(5)
Nauczanie języków obcych
(5)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Orientacja przestrzenna
(5)
Pisownia
(5)
Rozwój społeczny
(5)
Techniki relaksacyjne
(5)
Współdziałanie
(5)
Wychowanie
(5)
Wymowa
(5)
Zastosowania internetu w edukacji
(5)
Zmysły
(5)
Geografia (przedmiot szkolny)
(4)
Gry i zabawy edukacyjne
(4)
Gry w karty
(4)
Integracja społeczna
(4)
Język niemiecki
(4)
Korekcja mowy
(4)
Metoda Montessori
(4)
Muzyka
(4)
Pedagogika specjalna
(4)
Praca pozalekcyjna
(4)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Romeo i Julia
(1)
Skala Gotowości Szkolnej
(1)
Temat: czas
2001-
(29)
2001-0
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Ukraina
(1)
Wielkopolska
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(133)
Ćwiczenia i zadania
(116)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(87)
Artykuł z czasopisma fachowego
(60)
Gry i zabawy umysłowe
(55)
Dokumenty elektroniczne
(49)
Gry i zabawy dziecięce
(33)
Gry planszowe
(31)
Publikacje dla dzieci
(31)
Gry komputerowe dla dzieci
(29)
Poradniki
(29)
Materiały pomocnicze
(28)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(26)
Pomoce dydaktyczne
(25)
Scenariusze zajęć
(23)
Scenariusz zajęć
(19)
Gry komputerowe edukacyjne
(17)
Poradniki dla nauczycieli
(16)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(13)
Gry i zabawy
(12)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(12)
Gry w karty
(10)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(10)
Dokumenty dźwiękowe
(9)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(9)
Poradniki dla rodziców
(9)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(8)
Książki do kolorowania
(8)
Gry i zabawy literackie
(7)
Artykuł fachowy
(6)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(6)
Gry w kości
(6)
Karty do gry
(6)
Poradnik
(6)
Gry strategiczne
(5)
Piosenka dziecięca polska
(5)
Plansze do gry
(5)
Poezja dziecięca polska
(5)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(5)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(5)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(4)
Film edukacyjny
(4)
Książka zabawka
(4)
Książki dla małych dzieci
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(3)
Dokumenty audiowizualne
(3)
Dokumenty elektroniczny
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry komputerowe
(3)
Literatura dziecięca niemiecka
(3)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(3)
Wydawnictwa dla dzieci
(3)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(3)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(2)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(2)
Dokumeny elektroniczne
(2)
Gry fabularne
(2)
Książki dla przedszkolaków
(2)
Legendy i podania
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Melodia z tekstem podłożonym
(2)
Metoda Montessori
(2)
Rysunek
(2)
Scenariusz
(2)
Układanki
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół specjalnych
(2)
Antologia
(1)
Antologie
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fizycznego
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Czasopismo matematyczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dokument audiowizualny
(1)
Dyktando
(1)
Efekty dźwiękowe
(1)
Film polski
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry miejskie
(1)
Instrukcja do gry
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Książki mówione
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Materiały pomocnicze dla gimnazjów
(1)
Młodzież
(1)
Nauka
(1)
Opowiadanie dla dzieci
(1)
Opracowanie
(1)
Piosenka dziecięca
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(153)
Hobby i czas wolny
(35)
Matematyka
(14)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Geografia i nauki o Ziemi
(8)
Psychologia
(8)
Językoznawstwo
(7)
Medycyna i zdrowie
(4)
Fizyka i astronomia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Pedagogika,oświata,edukacja
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Meritum
(15)
Polonistyka
(9)
Poradnik Bibliotekarza
(9)
Biblioteka w Szkole
(8)
Geografia w Szkole
(6)
Matematyka
(6)
Świetlica w Szkole
(6)
Biblioteka Centrum Informacji
(5)
Bliżej Przedszkola
(5)
Biblioteka Publiczna
(4)
Biologia w Szkole
(2)
Geografia w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Remedium
(2)
TIK w Edukacji
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(2)
Wychowanie Muzyczne w Szkole
(2)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(2)
Charaktery
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Fizyka w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Gazeta Szkolna
(1)
Guliwer
(1)
Głos Nauczycielski
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
Język Polski w Gimnazjum
(1)
Języki Obce w Szkole
(1)
Lider
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Praca z uczniem mającym trudności z matematyką : poradnik metodyczny, diagnozy, karty ćwiczeń i gry : szkoła podstawowa klasy IV-VI
(1)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(1)
Trendy
(1)
Wiadomości Historyczne
(1)
Wiadomości Opinie Materiały : Biuletyn Pilskiej Oświaty
(1)
Wychowawca
(1)
Wychowujmy! : dorosłym o dzieciach
(1)
712 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Który wyraz jest poprawny? : zabawa językowa. - Gdańsk : Harmonia, cop.2012. - 70 kart ; 9,5x6,5.
Jest to zestaw 70 kart zawierających materiał do ćwiczenia budzących powszechne wątpliwości podchwytliwych form językowych. Zagadka to trzy podobnie brzmiące wyrazy, z których tylko jeden jest poprawny. Na odpowiedź składają się: poprawna forma, krótka definicja wskazanego wyrazu oraz ilustrujący jego użycie przykład. äPantonimaö, äpantominaö czy äpantomimaö? Dzięki tej grze już nigdy nie będziesz miał wątpliwości. Czarno-białe karty umieszczone są w plastikowym pudełeczku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31963 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43822, 43823 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera opisy 50 oryginalnych i ciekawych gier szkoleniowych, które wzmacniają efekt uczenia się poprzez włączenie do szkoleń elementu humoru i zabawy, pomagają przyciągnąć uwagę uczestników i ułatwiają rozwój pożądanych cech i umiejętności. Zaprezentowane tu gry: rozwijają kreatywne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów; wspierają budowę zgranych i efektywnie współpracujących zespołów; rozwijają inteligencję emocjonalną i uczą asertywności; ułatwiają akceptację zmian; wzmacniają charyzmę u menedżerów; poprawiają atmosferę w miejscu pracy. Usystematyzowany zestaw gier jest pełnym, gotowym do wykorzystania programem szkoleniowym, choć można go też przystosować do własnych potrzeb lub wykorzystać gry oddzielnie. Każda z gier zawiera sugerowane zabawne wprowadzenie, spis potrzebnych materiałów, szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra ZnajZnak to nie tylko wciągająca gra, ale także bogaty materiał dydaktyczny ľ historia XX wieku w obrazach. Na kartach pojawiają się 133 symbole dotyczące najnowszej historii Polski. Do gry dołączone są karty pomocnicze, na których każdy z symboli został szczegółowo opisany. Opisy symboli, sporządzone przez kilkunastu specjalistów z Biura Edukacji Publicznej IPN, będą nauczycielowi pomocne przy omawianiu tematów dotyczących historii Polski w latach 1918 ľ 1989. Na kartach pomocniczych znajdują się także symbole w dużym formacie, dzięki którym nauczyciel może łatwo przeprowadzić drużynowy quiz sprawdzający świeżo zdobytą wiedzę. Gra jest niejako dydaktycznym rozwinięciem książki Od Niepodległości do Niepodległości. Kolory oznaczeń chronologicznych na kartach odpowiadają tym użytym w książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45407 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Interaktywny globus [Zabawka edukacyjna]. - Recenati : Clementoni S.p.A., copyright 201?. - 1 zabawka (1 globus z mapą polityczną, 1 optyczny wskaźnik, 1 gętki kabel) : plastik ; w pudełku 41,5x32x32,5 cm.
(Uczę się Bawiąc)
Interaktywny mówiący globus z czujnikiem optycznym w kształcie pióra to idealny prezent dla każdego dziecka. Globus uczy poprzez zabawę. Zawiera dużo informacji na temat: kontynentów, krajów, stolic, powierzchni, populacji, walut, języków, terytoriów, wzniesień, czasu, ciekawostek, lokalnych produktów oraz hymnów narodowych. Dzięki funkcji "Quiz" dziecko może szybko i przyjemnie sprawdzić zdobytą wiedzę. źródło opisu: https://www.al.to/p/264734-zabawka-edukacyjna-clementoni-interaktywny-eduglobus-poznaj-swiat.html?utm_source=ceneo&utm_medium=comparison&utm_campaign=ceneo_bid
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. K. 322 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Mała akademia [Dokument elektroniczny] : klasy 2 i 3 szkoły podstawowej. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestr.
Kolekcja 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego. Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji.Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek. Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji. Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji. Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania. Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć. Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków - masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to tylko jest możliwe. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów. Szkoła latania: w tej grze czeka cię przygoda w symulatorze lotów! U góry, w lewej części ekranu znajduje się kompas, a po prawej stronie możesz zobaczyć kierunek lotu. Wybieraj i zaznaczaj te elementy - balony, chmury burzowe i samoloty, które lecą w podanym kierunku. Po krótkim treningu bez problemów będziesz się orientować i pilotować bezbłędnie. Gra ćwiczy spostrzegawczość, szybkość reakcji i umiejętność szybkiego rozpoznawania kierunków. Nocny lot: właśnie wyleciał samolot ratunkowy, poszukujący ludzi, którzy się zgubili podczas zbierania grzybów. Poskładaj tak mapę nawigacyjną, aby samolot nie zgubił się na nocnym niebie. Gra ćwiczy dopasowywanie kształtów i wizerunków, rozwija wyobraźnię, wyrabia wytrwałość w dążeniu do celu. Lotnisko: drużyna podniebnych akrobatów, leci do wioski na pokaz. Samoloty muszą być odpowiednio rozmieszczone na lotnisku. Najpierw wskaż miejsce, gdzie samolot ma kołować, a następnie wybierz odpowiedni kolor klikając na tablicy świetlnej. Uważaj! Nie możesz umieścić w tym samym rzędzie lub w tej samej kolumnie dwóch samolotów tego samego koloru. Gra kształtuje umiejętności logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych kroków. Parada na rzece: Wszystkie łodzie na rzece są udekorowane kolorowymi banderami. Wiatr zerwał jednak jedną z bander. Bardzo dobrze, że są dodatkowe chorągiewki! Odgadnij, w jakiej kolejności bandery zostały powieszone, i wybierz najlepiej pasującą z dodatkowych. Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, bystrość umysłu. Podnosi iloraz inteligencji. Wyścig łodzi: lubisz grać ze swoimi przyjaciółmi? To konkurencja dla dwóch graczy! Jeden z nich jest kapitanem żółtej łodzi, a drugi kapitanem czerwonej łodzi. Każdy ze statków ma harpun, za pomocą którego może przebić balon przeciwnika. Komu się to uda? Gra ćwiczy sprawność i szybkość podejmowania decyzji. Przeprawa: pomóż przewieźć łodzią misia, miód i ul przez rzekę. Nie zapominaj jednak: miś kocha miód i zostawienie go na brzegu sam na sam z miodem jest niebezpieczne dla miodu. Ponadto pszczoły nie za bardzo przepadają za misiem, dlatego też pozostawienie ich na brzegu z misiem jest bardzo niebezpieczne dla niedźwiadka. Gra uczy logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Motyle: traktor na łące kosi trawę. W drogę wlatują mu jednak przedziwne motyle o różnych barwach. Znajdź i wskaż dwa takie same motyle, aby sprawić, żeby odleciały na inne pole. Odstrasz tak wszystkie motyle, a traktor będzie mógł dalej pracować. Gra ćwiczy sprawność wzrokowo-ruchową i szybkość reakcji. Ogród warzywny: prace przy zbiorach ustają na dobre po zachodzie słońca. Traktor jest zupełnie wykończony i bardzo potrzebuje twojej pomocy. Zbierz marchewki, buraki, czosnek i rzepę znajdujące się na działce, wyrywając jednakowe warzywa jedno po drugim. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koordynację wzrokowo-ruchową. Na wsi: wyładowany pojemnikami ze zbiorami z pól traktor wjechał do wioski. Rozładuj traktor, zabierając identyczne pojemniki, żeby mógł znów wrócić do swoich zadań. Gra ćwiczy sprawne logiczne myślenie, wyzwala pomysłowość i umiejętność podejmowania decyzji. Kolorowa mozaika: udekoruj ścianę domu wielokolorową mozaiką. Najpierw odrysuj szkic z wzoru znajdującego się na ciężarówce. Aby to zrobić, przesuwaj punkty mozaiki tak, żeby stały się zielone. Następnie pomaluj każdą część mozaiki zgodnie z podanym wzorem. Gra ćwiczy kreatywność, wyobraźnię i pomysłowość w realizacji kilkustopniowych zadań. Listonosz: zbiory zostały skończone o czasie! Z miasta przybywa wielka ciężarówka pełna prezentów. Pomóż rozładować ciężarówkę i roznosić prezenty do domów mieszkańców wioski. Bierz z ciężarówki po jednym prezencie i przenoś do odpowiedniego domu. Patrz na mapę z adresami! Gra ćwiczy orientację w terenie oraz umiejętność panowania kolejnych posunięć. Malowanie: pomaluj ciężarówkę, używając szablonów. Najpierw umieść odpowiedni szablon nad rysunkiem. Potem przesuń wysięgnik z farbą nad szablon i pokoloruj wszystko odpowiednio. Gdy wszystko zostanie poprawnie wykonane, nad rysunkiem zaświeci się żarówka. Jeżeli się pomylisz, użyj mopa do umycia całej ciężarówki. Gra ćwiczy kreatywność, wyobraźnię i pomysłowość w realizacji kilkustopniowych zadań. Transport zbiorów: załaduj wagony transportowe. Tablica pokazuje niezbędny ładunek. Masz do dyspozycji wagę z elektronicznym wyświetlaczem. Gra kształtuje zdolności logicznego myślenia, uczy szacowania i przewidywania wyniku różnych kombinacji. Misie: misie wracają z lasu najedzone miodem po uszy. Każdy miś zjadł po kilka beczek miodu! Umieść misie w kontenerach na platformie. Aby wagon odjechał, ciężar obu kontenerów musi być taki sam. Gra rozwija zdolności matematyczne i logiczne. Załadunek: w Mieście rozpoczęto targi i pociągi pełne różnych towarów jeżdżą tam cały dzień. Pociągi jadące bliżej nas powinny być załadowane tak samo jak te jadące na horyzoncie. Skup się na zadaniu i do roboty! Gra ćwiczy spostrzegawczość, pamięć i umiejętność odwzorowywania. Lot motyla: dzisiaj lekcja matematyki odbędzie się na słonecznej, pełnej kwiatów łące. Policz, ile znajduje się tutaj motyli, i znajdź na łące kwiatek o takiej samej liczbie płatków. Nie musisz się spieszyć - motyle są cierpliwe i poczekają, aż skończysz. Gra ćwiczy sprawność liczenia oraz spostrzegawczość. Witraże: wieża na głównym placu nie została wykończona - powinna mieć piękne, jasne i kolorowe witraże. Użyj fragmentów kolorowych witraży, żeby stworzyć cały obrazek. Gra ćwiczy pamięć i zdolności planowania posunięć. Muzyczny duet: dzisiaj w wiosce ma być generalna próba do koncertu muzyki ludowej. W każdym przedstawieniu weźmie udział duet z dwoma instrumentami. Wybierz te instrumenty, z tych które widzisz na scenie. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie dźwięków. Nieoczekiwane znalezisko: buldożer znalazł skarb: stary kufer z szyfrowym zamkiem. Na wierzchu kufra znajduje się tajemniczy wzór ze stokrotek. Niedaleko znaleziska archeolodzy odkryli stary zwój ze wskazówkami. Twoje zadanie polega na otwarciu kufra ze skarbami! Pomyśl, czy jesteś w stanie to zrobić? Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, analizy i rozwiązywania trudniejszych problemów. Wieże Hanoi: w warsztacie samochodowym utworzyła się cała sterta kół blokująca przejazd. Przenieś koła na kanał ale pamiętaj: muszą na koniec leżeć w jednym stosie i nie można ustawiać większych kół na mniejszych. Gra uczy logicznego myślenia, przewidywania kolejnych posunięć. Rozwija iloraz inteligencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3034 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Mała akademia [Dokument elektroniczny] : przedszkolak. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + relaksacyjna układanka, karta rejestr.
Kolekcja 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego. Doświadczenia, wiedza oraz umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci. 27 super gier i łamigłówek rozwój zdolności szkolnych sprawność i bystrość umysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3032 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Mała Akademia [Dokument elektroniczny] : zerówka i klasa 1. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestr.
Kolekcja 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego. Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji. Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek. Wesoła zabawa: przyjrzyj się kolejności, w jakiej stoją betoniarki na parkingu. Jak myślisz, który samochód powinien stać w miejscu znaku zapytania? Znajdź go wśród innych pojazdów. Gra uczy spostrzegawczości i logicznego myślenia. Most: pomóż ciężarówkom przewieźć ładunek przez rzekę. Drewniany most może wytrzymać ciężar podany na znaku lub mniejszy. Jeżeli jednak waga ładunku będzie większa, ciężarówki powinny jechać przez tunel. Określ wagę ładunku każdej ciężarówki i skieruj je na właściwą trasę. Gra uczy liczyć, myśleć i podejmować szybkie decyzje. Sklep meblowy: Mieszkańcy nowego domu kupili nowe umeblowanie, ale nie wiedzą, jak je zabrać. Pomóż im tak zapakować meble do ciężarówki, żeby wszystko się w niej zmieściło. Gra kształtuje wyobraźnię i umiejętność szacowania i przewidywania. Ogień: pomóż dzielnym strażakom w walce z ogniem, aby mogli ocalić miasto. Żeby to zrobić, należy okrążyć ogień i sprawić, by cofnął się w kierunku brzegu rzeki. Możesz przemieszczać samochody tylko po pustych kwadratach. Gra kształtuje szybkie, logiczne myślenie i umiejętność podejmowania szybkich decyzji. Straż pożarna: w tej grze weźmiesz udział w treningu strażaków. Otwieraj ostrożnie okna, przyjrzyj się z rozwagą ogniowi i znajdź identycznie wyglądające płomienie. Gra się kończy, gdy okna będą otwarte. Gra ćwiczy pamięć, umiejętność rozróżniania i kojarzenia. Paleta: wóz strażacki prawie skończył malować ścianę, ale zabrakło farby. Została tylko czerwona, niebieska i żółta. Pomóż, proszę, stworzyć potrzebny kolor, mieszając te farby, które są dostępne. Gra ćwiczy wyobraźnię, pamięć oraz umiejętność rozróżniania i tworzenia kolorów. Mozaika dróg: walec musi naprawić drogę. Czy możesz mu pomóc? Załataj dziurę kawałkami asfaltu, żeby walec mógł wyrównać nawierzchnię. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie kształtów oraz wyobraźnię. Rysowanie na ulicy: dzisiaj walec bierze udział w konkursie rysowania na drogach i zaprasza do tego konkursu również ciebie. Najpierw powinieneś wybrać kolor i wysłuchać, jak się on nazywa. Następnie kliknij na walcu i znajdź wszystkie rysunki wykonane w tym kolorze. Gra ćwiczy spostrzegawczość, rozróżnianie i dopasowywanie kolorów oraz odcieni. Park: konieczne jest wylanie nowej asfaltowej alei łączącej części drogi. Walec nie poradzi sobie z tym zadaniem bez ciebie! Zaznacz przebieg trasy na planie tak, żeby ominąć drzewa, krzewy, kamienie i wzgórza. Gra kształtuje wyobraźnię, umiejętność planowania i logicznego postępowania. Klaksony: karetki pracują nawet w nocy. Samochody też jednak potrzebują odpoczynku. Słuchaj dźwięków klaksonów i znajdź karetki, które potrzebują odpoczynku w garażu, i te, które mogą jeździć po mieście. Aby się dowiedzieć, dokąd wysłać samochody, naciśnij na głośniki i porównaj ich dźwięki z klaksonami samochodów. Gra ćwiczy rozpoznawanie dźwięków, spostrzegawczość i zapamiętywanie. Daleka droga: do miasta jedzie ambulans. Po drodze napotyka wielkie tablice. Ale ktoś pomieszał elementy zdjęcia. Umieść obrazki we właściwym porządku, a ambulans będzie mógł pojechać dalej. Gra ćwiczy wyobraźnię, spostrzegawczość, wytrwałość w dążeniu do celu. Małe domy: domy w mieście zapadły na jakąś chorobę. Mają wysoką gorączkę. Poprowadź ambulans wzdłuż drogi do miejsca, gdzie jest oczekiwany. Aby pokazać drogę, naciskaj strzałki. Uważaj na zaspy na drogach! Gra uczy logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć, kształtuje wyobraźnię. Koncert: dziś na stacji metra odbywa się niezwykły koncert. Czy chcesz wziąć w nim udział? Zasady są następujące: należy wysłuchać muzyki nadawanej przez radio i wybrać instrumenty, które grały poszczególne jej fragmenty. Gra uczy zapamiętywać i rozróżniać dźwięki. Zegar: wielki miejski zegar zatrzymał się i pokazuje niewłaściwą godzinę, ale elektroniczny zegar w metrze wskazuje właściwy czas. Przesuń wskazówki wielkiego zegara miejskiego i ustaw je tak, żeby pokazywały dokładny czas. Gra uczy odczytywania i porównywania czasu na różnych rodzajach zegarów. Nowa stacja: jesteś na stacji Ołówkowa. Oczekiwanie na przyjazd metra możesz skrócić, oglądając rysunki i obrazy na ścianach. Możesz narysować swój obrazek lub wybrać wzór na wiszącym ekranie. Gra uczy wyobraźni plastycznej, ćwiczy spostrzegawczość i pamięć. Taniec: spójrz, jak pięknie tańczy ta ryba! Czy potrafisz zapamiętać jej ruchy i odnaleźć figury, jakie nam pokazała? Gra ćwiczy pamięć, zdolności kojarzenia i wyobraźnię. Podwodne łowy: chciałbyś może wiedzieć, jak dużo ryb żyje na dnie morza? Policz ryby i wybierz perłę z właściwą odpowiedzią. Postaraj się zebrać dziesięć pereł. Gra kształtuje zdolności matematyczne. Perły: niełatwo jest otworzyć wszystkie perły. Zapamiętaj najpierw numery pereł, a następnie otwórz je wszystkie, jedna po drugiej, od pierwszej do dziewiątej. Gra ćwiczy zdolności matematyczne oraz pamięciowe. Chmury: pogoda nie zachęca do lotów, niebo pokryły ciemne chmury. Przyjrzyj się chmurom burzowym dokładnie i znajdź brakujący element. Pomóż śmigłowcowi w rozpędzaniu chmur. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie skomplikowanych kształtów. Helikopter: nad miastem zawisły ciemne chmury. Śmigłowiec się zgubił i nie wie, dokąd ma lecieć. Pomóż mu! Porozsuwaj ciemne chmury, oczyść trasę lotu, a następnie kliknij na śmigłowcu, żeby mógł przelecieć przez chmury. Gra ćwiczy orientację przestrzenną. Zegar w wieży: posłuchaj, jaką godzinę podano w radiu. Zapamiętaj ją i znajdź zegar, który ją pokazuje. Gra ćwiczy rozumienie słyszanego tekstu i rozpoznawanie godzin na różnego rodzaju zegarach. Rzeźba: używając cegieł, układaj taką samą konstrukcję, jak pokazana na obrazku. Klikając na strzałkach, możesz wybrać nowe zadanie. Gra ćwiczy wyobraźnię przestrzenną oraz kreatywność. Trasa: użyj koparki do usunięcia zawadzającej konstrukcji z parku. Wyznacz trasę koparki na planie. Postaraj się, żeby ominęła ona klomby, rabaty, drzewa i krzewy. Możesz przesuwać plan trasy, aby widzieć cały ekran. Gra ćwiczy umiejętność konstruktywnego i logicznego myślenia. Zabawki: to ćwiczenie składa się z dziesięciu zadań. W każdym zadaniu koparka zabiera zabawkę z placu zabaw. Postaraj się zapamiętać wszystkie zabawki i znajdź zabawkę zabraną przez koparkę. Gra ćwiczy pamięć wzrokową. Dachy: w naszym mieście barka jest pomocna przy budowaniu domów. Jej zadaniem jest dostarczanie dachów do stawianych właśnie budynków. Spróbuj umieścić dachy na odpowiednich domach, korzystając z dźwigu. Gra ćwiczy umiejętność rozpoznawania dopasowywania skomplikowanych kształtów w przestrzeni. Port: barki dostarczają codziennie paczki z prezentami dzieciom mieszkającym w naszym mieście. Waga każdej paczki jest podana na pudełku. Załaduj barkę tak, żeby waga ładunków w każdym z trzech luków była taka sama. Gra ćwiczy zdolności matematyczne, umiejętności szacowania i przewidywania wyniku. Konstelacje: gdy barki znajdują się na morzu, mogą odnaleźć właściwą drogę do wysp dzięki gwiazdom. Wybierz barkę, wyznacz jej kurs i oznacz poszczególne wyspy małymi flagami. Żeby znaleźć właściwą drogę, możesz przesuwać gwiazdy. Gra ćwiczy koncentrację, spostrzegawczość i zdolność logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest wiele książek, które pokazują doświadczenia naukowe dla dzieci. Ta książka - uwaga! - nie powiela schematów. Przedstawia 50 zagadnień z dziedziny fizyki i wyjaśnia je za pomocą nowo opracowanych doświadczeń, które każde dziecko może bezpiecznie wykonać samodzielnie w warunkach domowych. Magnetyzm, elektryczność, światło i dźwięk, siły - te i inne działy fizyki okażą się nie tylko ciekawe, lecz także łatwe do zrozumienia. Proste wyjaśnienia i kolorowe ilustracje sprawią, że doświadczenia się udadzą, a czytelnik poczuje się jak mały Einstein.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy słyszał kiedyś, że matematyka jest królową nauk... i każdy też wie, że jest przedmiotem szkolnym najbardziej nielubianym przez większość dzieci. A jednak tę opinię można łatwo zmienić – właśnie dzięki tej książce. Nie uczy ona wykonywania trudnych działań, nie podaje definicji do nauczenia się na pamięć ani nie zawiera skomplikowanych wzorów. Za to pokazuje młodym czytelnikom, że cały otaczający ich świat opiera się na matematyce. Dzięki niej działają nasze komputery i laptopy, dzięki niej samoloty nie spadają, a statki nie toną. Dzięki niej możemy przewidzieć wynik wyborów, obliczyć, ilu ludzi będzie na Ziemi za sto lat, a nawet ugotować obiad. Mało tego, bez matematyki nie moglibyśmy... tańczyć!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114665 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53037 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34465 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria książek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4–6 lat: rozwija umiejętność myślenia i kojarzenia, ćwiczy spostrzegawczość i kreatywność, pomaga w nauce liczenia i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Domowa)
Domowa akademia to seria książek edukacyjnych (a docelowo także gier i zabaw), które zawierają mnóstwo pomysłów na codzienne aktywne spędzanie czasu z dziećmi – wspólne zabawy i zajęcia z dwu-/trzy-/cztero-/ i pięciolatkami. Książki zawierają różnorodne zadania, które mają za zadanie pomóc w rozwoju dziecka i jednocześnie inspirować rodziców i dzieci do dalszych poszukiwań i pomysłów zabaw i zajęć. Zabawy przybliżają dzieciom otaczający je świat, a jednocześnie kierują uwagę dziecka ku twórczej aktywności, wspierają koncentrację, pomagają czerpać radość ze wspólnego spędzania czasu dziecka z dorosłym, a dzięki temu wspierają budowanie relacji i więzi z rodzicami. Dzięki nim dziecko rozwija sprawności manualne i mowę, ćwiczy spostrzegawczość, kształci umiejętność logicznego myślenia, pamięć i koncentrację uwagi. Książki zostały opracowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego oraz doświadczenia autorki, nauczycielki wychowania przedszkolnego, w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49841 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Domowa)
Domowa akademia to seria książek edukacyjnych (a docelowo także gier i zabaw), które zawierają mnóstwo pomysłów na codzienne aktywne spędzanie czasu z dziećmi – wspólne zabawy i zajęcia z dwu-/trzy-/cztero-/ i pięciolatkami. Książki zawierają różnorodne zadania, które mają za zadanie pomóc w rozwoju dziecka i jednocześnie inspirować rodziców i dzieci do dalszych poszukiwań i pomysłów zabaw i zajęć. Zabawy przybliżają dzieciom otaczający je świat, a jednocześnie kierują uwagę dziecka ku twórczej aktywności, wspierają koncentrację, pomagają czerpać radość ze wspólnego spędzania czasu dziecka z dorosłym, a dzięki temu wspierają budowanie relacji i więzi z rodzicami. Dzięki nim dziecko rozwija sprawności manualne i mowę, ćwiczy spostrzegawczość, kształci umiejętność logicznego myślenia, pamięć i koncentrację uwagi. Książki zostały opracowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego oraz doświadczenia autorki, nauczycielki wychowania przedszkolnego, w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49842 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Domowa)
Domowa akademia to seria książek edukacyjnych (a docelowo także gier i zabaw), które zawierają mnóstwo pomysłów na codzienne aktywne spędzanie czasu z dziećmi – wspólne zabawy i zajęcia z dwu-/trzy-/cztero-/ i pięciolatkami. Książki zawierają różnorodne zadania, które mają za zadanie pomóc w rozwoju dziecka i jednocześnie inspirować rodziców i dzieci do dalszych poszukiwań i pomysłów zabaw i zajęć. Zabawy przybliżają dzieciom otaczający je świat, a jednocześnie kierują uwagę dziecka ku twórczej aktywności, wspierają koncentrację, pomagają czerpać radość ze wspólnego spędzania czasu dziecka z dorosłym, a dzięki temu wspierają budowanie relacji i więzi z rodzicami. Dzięki nim dziecko rozwija sprawności manualne i mowę, ćwiczy spostrzegawczość, kształci umiejętność logicznego myślenia, pamięć i koncentrację uwagi. Książki zostały opracowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego oraz doświadczenia autorki, nauczycielki wychowania przedszkolnego, w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49982 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Domowa)
Domowa akademia to seria książek edukacyjnych (a docelowo także gier i zabaw), które zawierają mnóstwo pomysłów na codzienne aktywne spędzanie czasu z dziećmi - wspólne zabawy i zajęcia z dwu-/trzy-/cztero-/ i pięciolatkami. Książki zawierają różnorodne zadania, które mają za zadanie pomóc w rozwoju dziecka i jednocześnie inspirować rodziców i dzieci do dalszych poszukiwań i pomysłów zabaw i zajęć. Zabawy przybliżają dzieciom otaczający je świat, a jednocześnie kierują uwagę dziecka ku twórczej aktywności, wspierają koncentrację, pomagają czerpać radość ze wspólnego spędzania czasu dziecka z dorosłym, a dzięki temu wspierają budowanie relacji i więzi z rodzicami. Dzięki nim dziecko rozwija sprawności manualne i mowę, ćwiczy spostrzegawczość, kształci umiejętność logicznego myślenia, pamięć i koncentrację uwagi. Książki zostały opracowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego oraz doświadczenia autorki, nauczycielki wychowania przedszkolnego, w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49862 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39818 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91809/Cz.1, 91808/Cz.1 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45454 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91810/Cz.2, 91811/Cz.2 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Pamięć i koncentracja [Dokument elektroniczny] : Super zadania pamięciowe dla uczniów szkół podstawowych. - Świlcza : LK Avalon, [2013]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor., dźw. ; 12 cm +karta rejstr.
(Progres : program edukacyjny dla dzieci.)
Program Progres jest narzędziem wspierającym wszechstronny rozwój oraz szybką i efektywną naukę dzieci i młodzieży. Posiada atrakcyjną formę poprzez wykorzystanie nowoczesnego środka edukacyjnego jakim jest komputer. Rozwój oparty o zabawę i współzawodnictwo, wyzwala pozytywne emocje, pozwala odnieść sukces, podnosi motywację i chęć do dalszego działania. Zawartość merytoryczna jest wynikiem wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi i młodzieżą w różnym wieku, ze specyficznymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jak również z dziećmi wybitnie zdolnymi. Jest przeznaczony dla dzieci w wieku 6-13 lat: podnosi motywację do nauki wyzwala zdolności i talenty różne poziomy trudności do wyboru zawiera dodatkowo ćwiczenia ruchowe! Ćwiczenia z matematyki uczą: umiejętności matematycznych sprawnego liczenia logicznego myślenia spostrzegawczości i szybkości reakcji sprawności umysłu i zapamiętywania angażowania się w osiągnięcie celu wyrażania uczuć i emocji Progres: Matematyka i Logiczne Myślenie to zestaw wyselekcjonowanych ćwiczeń z programu edukacyjnego dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2639 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Świetlicowa "Czytelnika")
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01093 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 907 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej