Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Autor
Chrząstowska-Wachtel Agnieszka
(1)
Ciepły Michał
(1)
Głowacz Arkadiusz
(1)
Jażdżewska Iwona
(1)
Kozak Jacek
(1)
Magnuszewski Artur
(1)
Piechota Agnieszka M
(1)
Pokojski Wojciech
(1)
Szkurłat Elżbieta
(1)
Wites Tomasz
(1)
Wołoszyńska Elżbieta
(1)
Wyka Edyta
(1)
Zarychta Roksana
(1)
Zwoliński Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Licea
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Technikum
(1)
Temat
Geoinformacja
(3)
Badania naukowe
(1)
Geografia (przedmiot szkolny)
(1)
Geografia społeczna
(1)
Nauczanie
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Problemy społeczne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
GIS w geografii fizycznej / Artur Magnuszewski. - Wyd. 1, 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 186, [2] s. : mapy, rys., wykr. ; 24 cm
Podręcznik omawia podstawy kartografii i grafiki komputerowej, sposoby gromadzenia i przetwarzania danych. Zawiera podstawowe informacje o teledetekcji, geostatyce, redakcji map cyfrowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108801 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa podstawa programowa z geografii kładzie szczególny nacisk na wykorzystanie w nowoczesnej edukacji geograficznej technologii informacyjno-komunikacyjnych. Umożliwiają one pozyskiwanie oraz tworzenie zbiorów danych przestrzennych, ich prezentację, analizę oraz interpretację. "Geoinformacja w szkolnej edukacji geograficznej. Praktyczny poradnik dla nauczycieli” - pomocna publikacja w pracy dydaktycznej nauczycieli geografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patologia społeczna : perspektywa geograficzna / Tomasz Wites. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2019. - 335, [1] strona : ilustracje, fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Praca jest swoistym kompendium wiedzy na temat istoty i badań zjawisk określanych mianem patologii społecznych. (…) Stanowi cenną pozycję w polskim piśmiennictwie geograficznym. Autor ujmuje problem patologii społecznej w sposób szeroki i wyczerpujący. Podejmuje próbę nie tylko zestawienia różnych perspektyw i ujęć badawczych, lecz także uporządkowania tego rozległego materiału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115499 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41854 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Od kilkudziesięciu lat funkcjonuje w nauce światowej pojęcie „GIScience”, zaś w polskiej literaturze naukowej i na konferencjach związanych z Systemami Informacji Geograficznej pojawiło się ono jako „nauka o geoinformacji” lub jego angielski odpowiednik – „GIScience”. Naukowa dyskusja na jego temat trwa od wielu lat w literaturze światowej, a w jednym z jej nurtów stawiano pytanie o możliwości uznania GIScience za dyscyplinę naukową. […] Nauka o geoinformacji ma odniesienie do różnych koncepcji filozoficznych, które były szczegółowo opisane w literaturze przez filozofów i socjologów nauki, a także przedstawicieli różnych dyscyplin, w tym również geografii. Niniejsza publikacja nie ma na celu włączania się w dyskusję nad dziełami filozofów nauki, ale przypomnienie ich najważniejszych poglądów z punktu widzenia nauk geograficznych oraz nauki o geoinformacji. Nie bez znaczenia jest fakt, że wiele kluczowych publikacji z zakresu filozofii i metodologii nauk pojawiło się w przed pierwszą połową XX w., czyli w czasie przed „rewolucją cyfrową i internetową”, dlatego dyskusja na temat nauki o geoinformacji powinna uwzględniać nowe wyzwania stojące przed nauką i łączące się z tym nowe paradygmaty. Są one ściśle związane z nowymi technologiami wykorzystywanymi w badaniach naukowych oraz z gwałtownym przyrostem danych. Ze Wstępu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej