Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(51)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(43)
Artykuły
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
E-booki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(81)
wypożyczone
(21)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(21)
Wypożyczalnia Chodzież
(13)
Wypożyczalnia Czarnków
(26)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(24)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(9)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Liberska Hanna
(2)
Malina Alicja
(2)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Barefoot Darren
(1)
Bauer Zbigniew
(1)
Blasi JM
(1)
Borkowska Anna
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dynkowska Julia
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Galloway Scott
(1)
Glugla Natalia
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Górka Marek
(1)
Haraszewski Piotr
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kantor Ryszard
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Kowalczyk Joanna
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Lemann Natalia
(1)
Leppert Roman
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Machnik Marcin
(1)
Mahon Ciaran Mc
(1)
Marchel Paweł
(1)
Mendelson B. J
(1)
Mieczkowska-Czerniak Katarzyna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Muyshondt Faye de
(1)
Nason Bill
(1)
Niedbalski Jakub
(1)
Niekrewicz Agnieszka Anna
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Parker Carey
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pezda Aleksandra
(1)
Pietrzak Mateusz
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Popiołek Malwina
(1)
Radzik-Maruszak Katarzyna
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Reich Tomasz
(1)
Roguski Artur
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Sochacka Monika
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Spławska-Murmyło Monika
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szabo Julie
(1)
Szarota Piotr
(1)
Szyszka Michał
(1)
Walczak Bogdan
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wawryszuk Anna
(1)
Wawrzyniak Michał
(1)
Wieczorek Paweł
(1)
Witkowska Marta
(1)
Wiśniewski Michał Radomił
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Wróblewski Michał
(1)
Wójtowicz Olga
(1)
Zatora Anna
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Ślęzak Izabela
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żurawska-Chaszczewska Jowita
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(45)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Bibliotekarze
(6)
Nauczyciele bibliotekarze
(5)
Dorośli
(3)
Dzieci
(2)
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Coachowie
(1)
Młodzież
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Facebook
(41)
Media społecznościowe
(26)
Internet
(22)
Portal społecznościowy
(19)
Facebook (portal społecznościowy)
(9)
Strony WWW
(7)
Cyberkultura
(6)
Cyberprzemoc
(6)
Dziecko
(6)
Public relations
(6)
Biblioteki publiczne
(5)
Blogi
(5)
Młodzież
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Twitter
(5)
Wizerunek biblioteki
(5)
Wizerunek medialny
(5)
Marketing społecznościowy
(4)
Społeczności internetowe
(4)
YouTube
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Cyberprzestępczość
(3)
Edukacja medialna
(3)
Instagram
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Uzależnienia medialne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Centra handlowe
(2)
Dane osobowe
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Globalizacja
(2)
Google
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Nałóg
(2)
Portale internetowe
(2)
Praca
(2)
Pracoholizm
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przyjaźń
(2)
Radiofonia
(2)
Rodzina
(2)
Rynek pracy
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Telewizja
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Adresy domenowe
(1)
Amazon.com
(1)
Apple Inc
(1)
Astma oskrzelowa
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autyzm
(1)
Awangarda (lit., szt.)
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bezsenność
(1)
Biblioteki
(1)
Blog
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Cyganie
(1)
DVD
(1)
Decyzje
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziennikarze
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Ewangelizacja
(1)
Fake news
(1)
Fani
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Folklor
(1)
Fonoholizm
(1)
Forum (informat.)
(1)
Forum internetowe
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Google Inc
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hosting
(1)
Humor
(1)
Imiona osób
(1)
Informacja elektroniczna
(1)
Informatyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jellinek, Georg
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Poradniki
(5)
Poradnik
(3)
Blogi
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Czasopisma szkolne
(1)
E-booki
(1)
Graffiti
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(3)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(5)
Charaktery
(1)
Głos Nauczycielski
(1)
Życie Szkoły
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy. Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Większość wskazówek dotyczących stron na Facebooku skupia się na tym, jakimi treściami je wypełnić. A przecież bibliotekarzy interesuje nie tylko treść, ale i forma facebookowych postów, a więc nie tylko to, o czym, ale też jak pisać. Przeanalizuj z nami zapowiedzi i relacje zaczerpnięte z facebookowych stron polskich bibliotek, by zyskać pewność, na co zwrócić uwagę przy pisaniu posta, jakie słowa wybrać, a z których zrezygnować. Sprawdź, jak pisać zachęcające zapowiedzi i ciekawe relacje na Facebooku biblioteki i zatrzymać uwagę czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć o hejcie rzeczy, o których nie miał pojęcia, choć wydawałoby się, że jest to zjawisko każdemu dobrze znane, proste i nie wymagające głębokich analiz. A jednak ta książka pokazuje, że jest inaczej. Pokazuje, jak mało możemy wiedzieć o zjawisku, które dobrze znamy. I jak dużo musimy się jeszcze nauczyć. Prof. dr hab. Paweł Łuków kierownik Zakładu Etyki UW, redaktor naczelny czasopisma „Etyka” Wiele dotychczas napisano o sztuce miłości, niewiele natomiast o sztuce nienawiści. Oczywiście zawsze można zadać pytanie, czy to jest sztuka. Hejterstwo bowiem zalewa nas zewsząd i każe myśleć raczej o miernocie, aniżeli o elitarności sztuki. Monografia młodych adeptów nauki jest świeżym spojrzeniem na nowe zjawisko kulturowe. Prof. dr hab. Jarosław Płuciennik
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115035 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47943 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67632 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytania skoncentrowane wokół determinantów, modeli oraz zmian dokonujących się we współczesnej komunikacji ludzi młodych: Jaki jest obraz młodych ludzi żyjących we współczesnym świecie, jaki jest obraz medialny młodego człowieka? Czy wyznawaną przez niego filozofią jest konsumpcjonizm? Czy posługuje się językiem skrótów? Czy swoją wartość mierzy ilością znajomych na portalach społecznościowych? Czy pozostaje we władaniu komunikatów reklamowych? Jak pojmuje sferę Sacrum?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie na poziomie pojedynczego człowieka, jak i całych społeczeństw. Ten olbrzymi zasób informacji ma ogromny wpływ na nasze życie, prywatność, nowe modele biznesowe przedsiębiorstw, zachowania społeczne, a finalnie na bezpieczeństwo narodowe. Jerzy Surma na podstawie swoich wieloletnich doświadczeń praktycznych i badań naukowych opisuje zjawisko totalnej cyfryzacji naszego życia oraz wynikające z niego szanse i zagrożenia. Nie brakuje tu krytycznego spojrzenia na wiele aspektów Big Data, które spotykają się z powszechnym zachwytem. Książka adresowana do wszystkich, którzy zainteresowani są rzetelnym, opartym o naukowe badania opisem zjawiska cyfryzacji, jego potencjału i zrozumieniem prawdopodobnych wydarzeń w przyszłości. Szczególnie przydatna może być dla środowiska naukowego zajmującego się konsekwencjami społecznymi zastosowań technologii informatycznych, jak i praktyków zainteresowanych nowymi modelami biznesowymi w erze gospodarki cyfrowej. Jest to również nieocenione źródło wiedzy dla studentów ekonomii, informatyki, politologii czy bezpieczeństwa narodowego. Podstawowym celem książki jest prezentacja i konsekwencje fenomenu bezprecedensowej skali zbierania i analizowania danych, które pozwalają na odkrywanie wzorców zachowania na poziomie indywidulanych osób oraz całych populacji. W tym kontekście można mówić o swoistej cyfryzacji życia, czyli sytuacji, kiedy zachowania współczesnego człowieka są odzwierciedlone i zarejestrowane w milionach śladów cyfrowych jakie pozostawiamy po sobie idąc przez życie. Od zarejestrowanych detektorem tętna uderzeń serca jeszcze w łonie matki, po ostanie „selfie” na łożu śmierci. Jest to związane z tematyką nazywaną potocznie Big Data i w książce zostało omówione w trzech perspektywach: pojedynczego człowieka, ekonomii i potencjału biznesowego oraz państwa w kontekście bezpieczeństwa narodowego. Ze wstępu Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. inż. Jerzy Surma - profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zatrudniony w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej. Inżynier informatyk, ekspert od eksploracji danych, hurtowni danych, sztucznej inteligencji oraz analiz Big Data, szczególnie stosowanych do mediów społecznościowych. Jest założycielem i kierownikiem studiów podyplomowych SGH: Business Intelligence oraz. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu prac naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114084 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41196 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Hejt do niedawna stanowił wyłącznie czarną stronę sieci. Przyzwyczailiśmy się do niego, a nawet niesłusznie go zaakceptowaliśmy. Efekt? Hejt wyszedł z monitorów na ulice, a my musimy żyć w świecie, w którym każdy może obrobić nam tyłek i zrobić krzywdę — nie tylko słowem, ale i czynem. Hejter rzuca bezpodstawne, agresywne i krzywdzące opinie na prawo i lewo. Kiedyś cierpiały na tym dzieci w gimnazjach, później prezenterzy telewizyjni. Dziś problem ten niebezpiecznie zbliża się do Ciebie. Gwałtownie topnieją szanse na to, abyś nigdy nie poczuł jego niszczycielskiego wpływu. Co gorsza, zrozumiesz wagę problemu dopiero wtedy, gdy dotknie Cię osobiście. Ten czas nadejdzie, prędzej czy później.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52985 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak uczyć, kiedy uczniowie nie stawiają pytań, bo mają Wikipedię? Czy fizyka może być ciekawsza niż kolejny odcinek "Mam talent"? Nie ma wątpliwości, że dziś trudniej być nauczycielem niż kiedykolwiek wcześniej. Dużo trudniej także być uczniem. To szkoła powinna nauczyć, jak przetrwać w natłoku informacji i zbyt prostych odpowiedzi na skomplikowane pytania. Nauczyciel może być przewodnikiem i wskazywać, jak sobie radzić w świecie nieustannych zmian. Bez tej wiedzy nowe pokolenia wychodzą w świat, biegle posługując się Googlem, ale bezbronne. Aby być wzorem, nauczyciel powinien nauczyć się internetu jak języka obcego. Facebook, YouTube, Wikipedia świetnie nadają się do szkoły. Aleksandra Pezda wyjaśnia nie tylko to, dlaczego warto z nich korzystać. Opisuje także tych, którzy już to robią z sukcesami - od nauczycielki nauczania przedszkolnego po profesora uniwersytetu. Ta książka jest dowodem na to, że wraz z rozwojem nowych technologii rola nauczyciela... rośnie. Przed wami, nauczyciele, wielki sprawdzian - spróbujcie go nie oblać!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103737, 103736 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38715 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44387 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46229 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(One Press Exclusive.)
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczny komputer? / Piotr Haraszewski ; ilustracje JM Blasi. - Warszawa : Wydawnictwo Kefas, cop. 2010. - 60 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Uczę się i Dorastam.)
Który rodzic nie marzy o tym, aby jego dziecko wychowywało się zdrowo i szybko czyniło postępy w rozumieniu otaczającego je świata? Pragniemy, aby nasze dzieci chciały przyswoić sobie podstawowe zasady higieny, właściwego odżywiania czy choćby bezpieczeństwa w kontaktach z obcymi i rozumiały konsekwencje, jakie wynikają z określonych zachowań. Jednocześnie każdy rozsądny rodzic doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że takie zachowania nie spadają z nieba. Muszą one zostać wyuczone, ale przede wszystkim zrozumiane przez nasze pociechy. Temu właśnie celowi ma służyć edukacyjna seria książeczek „Uczę się i dorastam”. Książeczka Bezpieczny komputer? wprowadzi dzieci w elementarne zasady bezpiecznego posługiwania się tym wspaniałym osiągnięciem cywilizacyjnym. Dzięki lekturze niniejszej książeczki będą one mogły lepiej zdać sobie sprawę z niebezpieczeństw, jakie mogą być związane z bezkrytycznym dostępem do internetu. Rosnąca fala wirtualnej przestępczości razem z nowego typu uzależnieniami osobowościowymi stanowią obecnie, szczególnie dla młodego pokolenia, ogromne źródło zagrożeń. Młodzież cechuje zwykle wielka otwartość, zaufanie i niestety brak tak bardzo potrzebnego doświadczenia życiowego, które byłoby dla nich ochroną przed niepotrzebnymi problemami. Zamiast więc zakazywać tego, czego i tak nie da się powstrzymać, postawmy na dobrą edukację i uświadomienie, które prowadzą do wzrostu osobistej samodyscypliny i samokontroli, tak bardzo potrzebnych na co dzień w dorosłym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41023 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40544 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48324 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej