Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Kochanowska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Temat
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dyskurs dziecięcy
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Informatyka
(1)
Klimat szkoły
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Ocena opisowa
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Programy komputerowe
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Rozumienie
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Wartość
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zabawa
(1)
muzyka
(1)
Gatunek
Dokumenty elektroniczne
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Program do diagnozy pedagogicznej i oceny opisowej z systemem monitorowania realizacji podstawy programowej, drukowania świadectw i generowania dokumentacji psychologiczno-pedagogicznej w edukacji wczesnoszkolnej. Pierwszy w Polsce program do oceny opisowej i symbolicznej w edukacji wczesnoszkolnej, dostosowany do wymagań nowej podstawy programowej. Program został wzbogacony o: - dwa systemy diagnozowania potrzeb i możliwości uczniów, - generator dokumentacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, - możliwość indywidualnego monitorowania realizacji podstawy programowej w stosunku do każdego ucznia w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej. Program zbudowany jest zgodnie z zaleceniami i koncepcją indywidualizacji, zgodnie z następującymi dokumentami: - rozporządzenie o pomocy psychologiczno-pedagogicznej, - nowelizacja rozporządzenia o ocenianiu, - rozporządzenie w sprawie nowej podstawy programowej, - rozporządzenie o nadzorze pedagogicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza monografia wpisuje się w nurt naukowych rozważań nad swoistością dziecięcego procesu rozumienia, uzewnętrzniającego się w werbalnych i niewerbalnych wypowiedziach dzieci na temat wybranych obszarów rzeczywistości. W myśl stwierdzenia głoszącego, że wypowiedzi stanowią „znakomite zwierciadło, w którym przegląda się otaczająca dzieci rzeczywistość”, autorzy tekstów ukazują różne sposoby interpretowania świata przez dzieci w wieku szkolnym, które to sposoby zdeterminowane są przez przestrzeń, z którą dzieci wchodzą w bezpośrednie lub pośrednie relacje. Przedmiotem analizy są świat znaczeń konstruowanych przez dziecko, jak również badania z dziećmi, gdzie w uzewnętrznianiu świata mali ludzie uczestniczą sami – jako aktywne podmioty prezentujące własne doświadczenia, przeżycia, sposoby myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116836 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej