Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(73)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(52)
Artykuły
(19)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Gry i zabawki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(105)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Wypożyczalnia Chodzież
(20)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(16)
Wypożyczalnia Złotów
(33)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(11)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(5)
Autor
Hawlicki Józef
(7)
Cydzik Zofia
(5)
Guz Sabina
(4)
Jackowski Stefan
(4)
Krysicki Włodzimierz
(4)
Kącki Edward
(4)
Sierpiński Wacław
(4)
Straszewicz Stefan
(4)
Terlikowski Władysław
(4)
Jeleńska Ludwika
(3)
Rusiecki Antoni Marian
(3)
Borowski Wacław
(2)
Dubiel Władysław
(2)
Garbaj Z
(2)
Grzegorczyk Andrzej
(2)
Majewska Renata
(2)
Montessori Maria
(2)
Nowicka Marzena
(2)
Sawicki Tadeusz
(2)
Słupecki Jerzy
(2)
Wysocka Danuta
(2)
Łoś Jerzy
(2)
Babińska Magdalena
(1)
Baturo Iwona
(1)
Bednarek Witold
(1)
Bugajska-Jaszczołt Beata
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Ceglińska Bernardyna
(1)
Cholerek Maria
(1)
Czarkowska Iwona
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Dobrowolski Stanisław
(1)
Dobrzykowska Daria
(1)
Dolecka Zofia
(1)
Dybek Iwona
(1)
Dzieszko Maria
(1)
Dzieszko Marian
(1)
Dziuba Iwona
(1)
Ganeri Anita
(1)
Gawlik Barbara
(1)
Gałuszka Anna
(1)
Giełżecka Monika
(1)
Karwowski Jarosław
(1)
Kidacka Elżbieta
(1)
Kovrizenko G. A
(1)
Kozieł Renata
(1)
Kulas Mieczysław
(1)
Kuncewicz Władysław
(1)
Kuncewicz Władysława
(1)
Leśniak Jan
(1)
Lipa Aleksander
(1)
Lodzińska Aleksandra
(1)
Lumbe A
(1)
Manakker Van de
(1)
Marczewska Magdalena
(1)
Mazurczak Urszula
(1)
Mirek Helena
(1)
Mąkowski Andrzej
(1)
Nowocińska-Kwiatkowska Anna
(1)
Ostaszewska Halina
(1)
Ostrowska Monika
(1)
Oszwa Urszula
(1)
Pilch Magdalena
(1)
Putkiewicz Zygmunt
(1)
Pčelko Aleksandr Spiridonovič
(1)
Rosołek Karolina
(1)
Sapeta Janina
(1)
Sańpruch Eryk
(1)
Sierpiński Wacław. Z pogranicza geometrii i arytmetyki
(1)
Sobocińska Iza
(1)
Sorell Tom
(1)
Stańdo Jacek
(1)
Stucki Edmund
(1)
Szczepaniak Jakub
(1)
Szurek Michał
(1)
Szurowska Beata
(1)
Treliński Gustaw
(1)
Wiśniewska Alicja
(1)
Čičigin V. G
(1)
Łędzki Kazimierz
(1)
Święcki Adam
(1)
Żaba-Żabińska Wiesława
(1)
Żeromska Irena
(1)
Żuchowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(13)
1950 - 1959
(10)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(74)
Język
polski
(72)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Nauczyciele nauczania początkowego
(14)
Nauczyciele
(6)
Pedagodzy szkolni
(4)
Wychowawcy klas
(4)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Rodzice
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Arytmetyka
(55)
Matematyka
(22)
Nauczanie początkowe - matematyka - arytmetyka
(14)
Algebra
(7)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Metoda Montessori
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Geometria
(3)
Literatura młodzieżowa polska
(3)
Montessori, Maria (1870-1952)
(3)
Nauczanie
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Trening koncentracji
(3)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(3)
Arytmetyka gospodarcza
(2)
Matematyka - arytmetyka - nauczanie
(2)
Montessori, Maria
(2)
Dedukcja
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dyskalkulia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry planszowe
(1)
Liczby naturalne
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Metoda Mostessori
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauka liczenia
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pieniądz
(1)
Procent
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Statystyka
(1)
Wzrok
(1)
Temat: czas
1918-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(14)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Poradniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Artykuł z czasopisma technicznego
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania pomocnicze dla szkół
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(22)
Matematyka
(3)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Nauczanie Początkowe
(12)
Życie Szkoły
(4)
Chowanna
(1)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
Młody Technik : ciekawi świata są zawsze młodzi
(1)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50162 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65160 P 3,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychoarytmetyka jest książką, w której Maria Montessori bada, w jaki sposób ludzki umysł przyswaja wiedzę matematyczną – jak arytmetyka, geometria i algebra mogą być przedstawione, by u młodych uczniów wzbudzały zainteresowanie, którego efektem będą koncentracja i zrozumienie. Psychoarytmetyka bada psychologiczne aspekty uczenia się w odniesieniu do arytmetyki i matematyki, a także ujawnia, jak można „przygotować” umysł dziecka, by do wspomnianych tematów podchodziło z radością i głębokim zainteresowaniem. Z Psychoarytmetyki dowiadujemy się, jak przedstawić arytmetykę jasno i dokładnie, jak w przyjemny sposób – dzięki wielu przykładom – zaznajomić się z systemem dziesiętnym, pierwiastkiem sześciennym i jego wyciąganiem, a także wzorami algebraicznymi. Montessori ożywia również matematykę, dostarczając spersonalizowanych przykładów, które przemówią do umysłu dziecka. Philip D. O’Brien Przewodniczący Międzynarodowego Stowarzyszenia Montessori (AMI) Pomysł, który przenika całą książkę, jest następujący: musimy pozwolić dzieciom doświadczyć piękna arytmetyki, w sposób bliski ich spontanicznej percepcji. Arytmetyka nigdy nie jest listą procedur do zapamiętania; służy zawsze do ręcznego odkrywania i poznawania, zanim zostanie zrozumiana przez umysł. Ta ogólna zasada, rewolucyjna w owym czasie, jest dziś powszechniej akceptowana, nawet jeśli nie została w pełni wdrożona. Kay Baker i Benedetto Scoppola.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116516 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52682 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42328 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48845 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Umiem liczyć [Pomoce dydaktyczne] : karty pracy : kaligrafia matematyczna. - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - [50] kart luzem : cz-b; 30 cm + Poradnik : 11 s. ; il. cz-b. ; 30 cm ; [30] dyplomy kol.
(Umiem)
(Eduterapeutica)
Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń wspomagających rozwój kluczowych kompetencji uczniów w edukacji wczesnoszkolnej: do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych w klasach 1-3 do zajęć ogólnych w klasach 1. Ćwiczenia wspierają funkcje niezbędne dla rozwoju zdolności liczenia i rozwiązywania zadań matematycznych: syntezę i analizę wzrokową, myślenie przyczyno-skutkowe, orientację w przestrzeni, spostrzegawczość i koncentrację uwagi, rozpoznawanie kształtów, cyfr oraz znaków matematycznych, myślenie operacyjne, w tym: porównywanie, segregowanie, dodawanie, odejmowanie i działania odwrotne, pamięć, umiejętności grafomotoryczne aż do pisania cyfr, liczb i zapisywania działań matematycznych. Zestaw zawiera: 129 interaktywne ćwiczenia klasowe lub indywidualne 11 interaktywnych gier i zabaw klasowych, 150 kart pracy które pozwalają na utrwalenie materiału z ćwiczeń interaktywnych. W zestawie są czarno-białe karty – wzorce do kopiowania. Można je również samodzielnie wydrukować w kolorze lub czarno-białe. Ćwiczenia, gry i zabawy, które zainteresują wszystkich uczniów! Zestawy kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń: świetnie sprawdzają się przy pracy z uczniami o podwyższonym ryzyku dysleksji, dysortografii i dyskalkulii; doskonale wspomagają pracę korekcyjną z dziećmi, które natrafiły na problemy o podłożu wychowawczym lub emocjonalnym; są przeznaczone do pracy z wszystkimi dziećmi, aby dobrze nauczyły się czytania, pisania, liczenia. Materiały są zgodne z podstawą programową, przewidziane do realizacji w ciągu całego roku szkolnego: ćwiczenia interaktywne – do zastosowania na komputerach i tablicach interaktywnych; karty – do samodzielnej pracy uczniów. Seria zestawów Umiem to nowoczesna pomoc dydaktyczna doceniona przez nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, którzy samodzielnie mogą wybierać z zestawu ćwiczenia dopasowane do umiejętności swoich uczniów. Autorami zestawów są specjaliści praktycy z szerokim doświadczeniem, czynnie działający w swoim zawodzie. Pomożesz swoim uczniom aby osiągali sukcesy w nauce: łatwiej poradzisz sobie z ich problemami w czytaniu, pisaniu i liczeniu; zmotywujesz ich do osiągnięcia lepszych wyników w nauce; zachęcisz ich do samodzielności i dodasz wiary we własne siły; pomożesz im w odkrywaniu i doskonaleniu swoich możliwości; osiągniesz lepsze efekty w realizacji celów dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 558 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiem liczyć [Pomoce dydaktyczne] : karty pracy: przykłady abstrakcyjne - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - [77] kart luzem : cz-b; 30 cm + Poradnik : 11 s. ; il. cz-b. ; 30 cm ; [30] dyplomy kol.
(Umiem)
(Eduterapeutica)
Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń wspomagających rozwój kluczowych kompetencji uczniów w edukacji wczesnoszkolnej: do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych w klasach 1-3 do zajęć ogólnych w klasach 1. Ćwiczenia wspierają funkcje niezbędne dla rozwoju zdolności liczenia i rozwiązywania zadań matematycznych: syntezę i analizę wzrokową, myślenie przyczyno-skutkowe, orientację w przestrzeni, spostrzegawczość i koncentrację uwagi, rozpoznawanie kształtów, cyfr oraz znaków matematycznych, myślenie operacyjne, w tym: porównywanie, segregowanie, dodawanie, odejmowanie i działania odwrotne, pamięć, umiejętności grafomotoryczne aż do pisania cyfr, liczb i zapisywania działań matematycznych. Zestaw zawiera: 129 interaktywne ćwiczenia klasowe lub indywidualne 11 interaktywnych gier i zabaw klasowych, 150 kart pracy które pozwalają na utrwalenie materiału z ćwiczeń interaktywnych. W zestawie są czarno-białe karty – wzorce do kopiowania. Można je również samodzielnie wydrukować w kolorze lub czarno-białe. Ćwiczenia, gry i zabawy, które zainteresują wszystkich uczniów! Zestawy kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń: świetnie sprawdzają się przy pracy z uczniami o podwyższonym ryzyku dysleksji, dysortografii i dyskalkulii; doskonale wspomagają pracę korekcyjną z dziećmi, które natrafiły na problemy o podłożu wychowawczym lub emocjonalnym; są przeznaczone do pracy z wszystkimi dziećmi, aby dobrze nauczyły się czytania, pisania, liczenia. Materiały są zgodne z podstawą programową, przewidziane do realizacji w ciągu całego roku szkolnego: ćwiczenia interaktywne – do zastosowania na komputerach i tablicach interaktywnych; karty – do samodzielnej pracy uczniów. Seria zestawów Umiem to nowoczesna pomoc dydaktyczna doceniona przez nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, którzy samodzielnie mogą wybierać z zestawu ćwiczenia dopasowane do umiejętności swoich uczniów. Autorami zestawów są specjaliści praktycy z szerokim doświadczeniem, czynnie działający w swoim zawodzie. Pomożesz swoim uczniom aby osiągali sukcesy w nauce: łatwiej poradzisz sobie z ich problemami w czytaniu, pisaniu i liczeniu; zmotywujesz ich do osiągnięcia lepszych wyników w nauce; zachęcisz ich do samodzielności i dodasz wiary we własne siły; pomożesz im w odkrywaniu i doskonaleniu swoich możliwości; osiągniesz lepsze efekty w realizacji celów dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiem liczyć [Pomoce dydaktyczne] : karty pracy: przykłady konkretne - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - [74] kart luzem : cz-b; 30 cm + Poradnik : 11 s. ; il. cz-b. ; 30 cm ; [30] dyplomy kol.
(Umiem)
(Eduterapeutica)
Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń wspomagających rozwój kluczowych kompetencji uczniów w edukacji wczesnoszkolnej: do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych w klasach 1-3 do zajęć ogólnych w klasach 1. Ćwiczenia wspierają funkcje niezbędne dla rozwoju zdolności liczenia i rozwiązywania zadań matematycznych: syntezę i analizę wzrokową, myślenie przyczyno-skutkowe, orientację w przestrzeni, spostrzegawczość i koncentrację uwagi, rozpoznawanie kształtów, cyfr oraz znaków matematycznych, myślenie operacyjne, w tym: porównywanie, segregowanie, dodawanie, odejmowanie i działania odwrotne, pamięć, umiejętności grafomotoryczne aż do pisania cyfr, liczb i zapisywania działań matematycznych. Zestaw zawiera: 129 interaktywne ćwiczenia klasowe lub indywidualne 11 interaktywnych gier i zabaw klasowych, 150 kart pracy które pozwalają na utrwalenie materiału z ćwiczeń interaktywnych. W zestawie są czarno-białe karty – wzorce do kopiowania. Można je również samodzielnie wydrukować w kolorze lub czarno-białe. Ćwiczenia, gry i zabawy, które zainteresują wszystkich uczniów! Zestawy kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń: świetnie sprawdzają się przy pracy z uczniami o podwyższonym ryzyku dysleksji, dysortografii i dyskalkulii; doskonale wspomagają pracę korekcyjną z dziećmi, które natrafiły na problemy o podłożu wychowawczym lub emocjonalnym; są przeznaczone do pracy z wszystkimi dziećmi, aby dobrze nauczyły się czytania, pisania, liczenia. Materiały są zgodne z podstawą programową, przewidziane do realizacji w ciągu całego roku szkolnego: ćwiczenia interaktywne – do zastosowania na komputerach i tablicach interaktywnych; karty – do samodzielnej pracy uczniów. Seria zestawów Umiem to nowoczesna pomoc dydaktyczna doceniona przez nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, którzy samodzielnie mogą wybierać z zestawu ćwiczenia dopasowane do umiejętności swoich uczniów. Autorami zestawów są specjaliści praktycy z szerokim doświadczeniem, czynnie działający w swoim zawodzie. Pomożesz swoim uczniom aby osiągali sukcesy w nauce: łatwiej poradzisz sobie z ich problemami w czytaniu, pisaniu i liczeniu; zmotywujesz ich do osiągnięcia lepszych wyników w nauce; zachęcisz ich do samodzielności i dodasz wiary we własne siły; pomożesz im w odkrywaniu i
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 557 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczmania : matematyka bez problemów : 2 gry planszowe : dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie / projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa, 2020. - Pudełko (dwustronna plansza ; 4 pionki kostka do gry ; 45 liczmanów ; 55 kart z działaniami ; ściągawka z wynikami ; instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 24 cm).
(Nauka i zabawa EduFan.)
Dwie gry planszowe dla dzieci w wieku 6-10 lat. To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Gry wymagają używania terminologii związanej z matematyką. Maja na celu ukształtowanie pojęcia liczby, odróżnianie znaków matematycznych oraz doskonalenie techniki rachunkowej. Podczas zabawy dzieci rozwiązują na planszy działania matematyczne. Każdy prawidłowy wynik to przesunięcie pionka na planszy bliżej Mety.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 772 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Psychoarytmetyka jest książką, w której Maria Montessori bada, w jaki sposób ludzki umysł przyswaja wiedzę matematyczną – jak arytmetyka, geometria i algebra mogą być przedstawione, by u młodych uczniów wzbudzały zainteresowanie, którego efektem będą koncentracja i zrozumienie. Psychoarytmetyka bada psychologiczne aspekty uczenia się w odniesieniu do arytmetyki i matematyki, a także ujawnia, jak można „przygotować” umysł dziecka, by do wspomnianych tematów podchodziło z radością i głębokim zainteresowaniem. Z Psychoarytmetyki dowiadujemy się, jak przedstawić arytmetykę jasno i dokładnie, jak w przyjemny sposób – dzięki wielu przykładom – zaznajomić się z systemem dziesiętnym, pierwiastkiem sześciennym i jego wyciąganiem, a także wzorami algebraicznymi. Montessori ożywia również matematykę, dostarczając spersonalizowanych przykładów, które przemówią do umysłu dziecka. Philip D. O’Brien Przewodniczący Międzynarodowego Stowarzyszenia Montessori (AMI) Pomysł, który przenika całą książkę, jest następujący: musimy pozwolić dzieciom doświadczyć piękna arytmetyki, w sposób bliski ich spontanicznej percepcji. Arytmetyka nigdy nie jest listą procedur do zapamiętania; służy zawsze do ręcznego odkrywania i poznawania, zanim zostanie zrozumiana przez umysł. Ta ogólna zasada, rewolucyjna w owym czasie, jest dziś powszechniej akceptowana, nawet jeśli nie została w pełni wdrożona. Kay Baker i Benedetto Scoppola
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
René Descartes, zwany Kartezjuszem to jeden z najwybitniejszych intelektualistów XVII wieku francuski uczony, matematyk, fizyk i filozof. Powszechnie uznawany za ojca filozofii nowożytnej. Swoje słynne rozumowanie, z którego jest najbardziej znany, czyli „Cogito ergo sum” przedstawił wychodząc z zasadniczego zwątpienia o wszystkim, co nazywane bywa poznaniem, doszedł do stwierdzenia, iż jedynie uświadomienie sobie zwątpienia jest bezwzględnie pewne; wątpienie jest aktem myśli. Zajmował się głównie teorią poznania, filozofią umysłu i filozofią religii. Jako filozof otworzył nowożytny przewrót ku podmiotowi.Jego działalność wydatnie przyczyniła się do porzucenia dawnych metod filozofowania, zarówno charakterystycznych dla filozofii średniowiecznej, jak i renesansowego platonizmu. Przejście to określa się czasem zmiany paradygmatu filozofii, z paradygmatu ontologicznego na mentalistyczny Autor publikacji, Tom Sorell jest kanadyjskim profesorem filozofii, mieszkającym w Wielkiej Brytanii, wykładowcą czołowych uniwersytetów. W barwnym przewodniku błyskotliwie wprowadza Czytelnika w kluczowe prace, tezy i najważniejsze idee filozofii Kartezjusza.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej