196231
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 168)
Autorka przedstawia problem percepcji słuchowej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w niezwykle szerokim kontekście - uwzględnia rolę tej percepcji w procesie uczenia się i rozwoju emocjonalno-społecznego dziecka, podkreśla związek zachodzący między umiejętnością różnicowania dźwięków werbalnych i niewerbalnych. Zaprezentowane badania pokazują, że ocena przetwarzania przez wspomnianą grupę dzieci bodźców słuchowych powinna być dokonywana nie tylko w ramach działań logopedycznych, ale także służyć może diagnozie psychologicznej. W książce podjęta została próba odpowiedzi na pytanie, która grupa rówieśników (pełnosprawnych czy niepełnosprawnych) będzie korzystniejszą socjosferą dla rozwoju percepcji słuchowej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108169 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49129 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32511 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.230-243.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang., fr., niem.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej