New items
Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci : z perspektywy fenomenologii, neurobiologii i językoznawstwa
Szantaż emocjonalny : jak obronić się przed manipulacją i wykorzystaniem
30 sekund o teoriach naukowych : 50 kluczowych, prowokujących do myślenia teorii naukowych przedstawionych w pół minuty
Zalękniony mózg : jak dzięki sile neuronauki pokonać zaburzenia lękowe, ataki paniki i zamartwianie się
Sensoryczne niemowlę / Aleksandra Charęzińska, Joanna Szulc
 
The library cooperates with portal of library e-services »w.bibliotece.pl« - we invite you to visit library profile, to benefit with additional possibilities.
News
KONKURS: REZERWAT KUŹNIK - MOJE INSPIRACJE

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile zaprasza uczniów szkół powiatu pilskiego, do udziału w konkursie fotograficznym
pt. „Rezerwat Kuźnik – moje inspiracje”.
Celem konkursu jest ukazanie piękna rezerwatu przyrody „Kuźnik”, będącego skarbem przyrody Ziemi Pilskiej. Rezerwat położony jest w bliskim sąsiedztwie miasta i jego mieszkańców, stanowi atrakcyjne miejsce rekreacyjno-turystyczne, będąc jednocześnie najcenniejszym obszarem przyrodniczym w okolicy.
Fotografie należy zgłaszać w formie plików cyfrowych do 7 maja 2020 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej. Szczegóły w Regulaminie konkursu. Regulamin do pobrania na stronie www.bp.pila.pl
Rozstrzygnięcie konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi:
15 maja 2020 w ramach obchodów Tygodnia Bibliotek 2020
Zapraszamy do wzięcia udziału!

BP_konkurs_Kuznik2020 (2) (1).png

TiKreatywny Nauczyciel
Co?Wydarzenie literackie
Gdzie?Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile
ul. Bydgoska 21, 64-920 Piła
Kiedy?20.02.2020 16:00

Zapraszamy wszystkich chętnych nauczycieli na warsztaty komputerowe w ramach sieci
TIKreatywny Nauczyciel „Programowanie – ScottieGo”.

Spotkanie odbędzie się 20 lutego 2020 r., godz. 16:00 w Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
ul. Bydgoska 21 w Pile.

Prosimy o zgłaszanie udziału w warsztatach pod adresem: m.olejnik@cdn.pila.pl.
Serdecznie zapraszamy!!!

Programowanie – ScottieGo (2).jpg